27 Eylül 2015 Pazar

Anlatabiliyor Muyum? #1

Aslına bakarsanız bloğuma basık ruhlu yazılarla başlamak istemiyordum fakat elde olan bu. 
Hayatımda yürüyen olumluluğun üstüne obez bir olumsuzluk oturmuş, o bana bakıyor; ben ona. Nefessiz kalan olumluluğun eli bana uzanmış; gergin ve çarpık bir şekilde parmaklarını hareket ettirmeye çalışıyor. Olumsuzluğun omuzlarından ona destek olan gözü bağlanmış sevdiklerim, olumluluğun bacaklarına tekme atıyorlar. Arka fonda castle in the snow çalıyor. Hınzır bakışlı olumsuzluğa kırgın, öfkeli hatta kin dolu bakıp yumruklarımı sıkabiliyorum ancak çünkü ayaklarım yerdeki betonun içine batmış durumda; bağıramıyorum çünkü ağzımdan çıkacak zehir sevdiklerime zarar verecek. Göz pınarlarımı tıkayan gurur da ağlamamı engelliyor. Sadece umuyorum, diliyorum kudretli bir gücün bu obezi yok etmesini ve sevdiklerimin gözlerini açmasını fakat biliyorum o kudretli gücün yarattığı sistemin ben bir şeye girişmezsem işlemeyeceğini. Diyorum ya: Sadece...
Anlatabiliyor muyum?

Yarın daha olumlu bir yazı yazmayı umuyorum. 
Sevgiler
Kız 

6 yorum: