26 Eylül 2015 Cumartesi

Merhaba :)


Hayatımda pek çok kez bu "Merhaba :) " yazısını yazdım bloglarımda. Küçük yaşlarda yazdıklarım blog açmak konusundaki maymun iştahlılığımdandı: Yemek bloğu, kişisel blog, çizgifilm bloğu v.s. Yaşım büyüdükçe blog açma sayılarım düştü. Hatta 1,5-2 ay önce 5 yıllık bloğumu bırakmak zorunda kaldım; gizlilik problemlerimden dolayı. Yakın çevremdeki insanlar bloğumu okuyup kişilik analizi yapıyorlardı üzerimde ya da yazdıklarımı üstlerine alınıyorlardı gibi gibi. Neyse o sayfayı kapatalı epey oldu. En iyisi size kendimi tanıtmak.
Geçen sene 12. sınıftım, iğrenç bir üniversite sınavı dönemi geçirdim. Pazartesi günü de üniversiteye başlayacağım. Benim için oldukça yoğun bir sene olacak bu sene. 
Resim yapmayı, kitap-blog okumayı, hikaye yazmayı severim. Paylaşmayı severim: Beğendiğim ürünleri, yapıtları, tarifleri, müzikleri, etkinlikleri...
Şuan aklıma çok fazla bir şey gelmedi yaa. İyisi mi ben yazdıkça tanıyın beni :)
Sevgiler
Kız

-Karga ve Kız-

22 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Hoşbulduuum!! Hızlısın :)

      Sil
    2. seni yeni bi arkadaş olarak tanıtırım bi ara o zaman :) off eski yazıların artık yok öle mii :)

      Sil
    3. Olur :) Yoo bloğu kapatmadım duruyor, sadece benim için o konu kapandı. Yanlış kelime kullanmışım :D Halen içimde bir ukte eski bloğum; her yerde bahsedip duruyorum da :D

      Sil
    4. eski bilokuna yorum yaptım kiiiii :)

      Sil
  2. baak yanda dikkat kutusunda artık adın blogumdaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefondan bakınca görmemiştim, söylediğin iyi oldu. Teşekkür ederim Deep :)

      Sil
  3. merhaba :) yeni blogunuz hayırlı olsun takibe aldım :) bende beklerim
    tesetturnotlari

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Uğrarım tabi ki

      Sil
  4. Tekrardan Hoşgelmişsiniz o zaman. Hayırlı olsun bloğunuz canım. İnşallah çok başarılı bir eğitim yılı geçirirsiniz.
    Deep sayesinde tanıdım sizi,Takibe aldım.
    Benim de şirin bir bloğum var, ilginizi çekerse beklerim. Hem şimdi bir blog keşif etkinliğim de var, katılırsanız çok memnun olurum.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum :) Teşekkür ederim. Amin!
      Tabiki uğrarım bloğunuza, çekilişinize de bir türlü bakamadım. Malum okul işleri falan tüm günüm doluydu. Fırsat bulunca uğrayacağım :)

      Sil
  5. Hoşgeldiinn :) sınav dönemleri yorucudur ama bitmiş ne güzel üniversitedesin. Umarım mutlusunduur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduum :)
      Aynen, bitti çok şükür. Mutluyum şuanda inşaallah hep böyle devam eder :)

      Sil
  6. Her şey hakkında hayırlısı olsun. Eğer üniversite konusunda da sıkıntılar olursa danışabilirsin. :) Blogu bırakma hiçbir zaman...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, sıkıntılarımla kapında olurum o zaman :D Tabi sıkıntım olmadığında da bloğuna uğrarım. Sanırım ikinci dediğim daha çok olacak :D
      2 aylık blogsuz dönemimde çok eksik hissetmiştim kendimi, sanırım temelli bırakmak en zor şey olurdu benim için.

      Sil
  7. Hoşgeldin :))
    Okulun dolayısıyla da hayatının yeni kısmı umarım hep iyi geçer, güzel güzel şeylerle gelirsin buraya :)
    Ben de beklerim arada sırada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum :)
      Umarım :))
      Tabi ki uğrarım :)

      Sil