8 Ekim 2015 Perşembe

Anlatabiliyor Muyum? #2

Geçmişin elini bıraktım fakat arkamdan geliyor mu diye kontrol edip duruyorum. Her kontrol edişimde benden biraz daha uzaklaştığını görünce içim burkuluyor, kalbim sıkışıyor. Bunalımlı anılarla dolu geçmişimi neden tamamen ardımda bırakamıyorum? Mazoşist miyim acaba? Yanımda gelen şimdi, sürekli eteğimden çekiştiriyor ve bana hararetli bir şekilde bir şeyler anlatıyor. Önümde tempolu adımlarla ilerleyen geleceğimi gözden kaybetmemek içinse hızlı yürümem gerekiyor. Öfkeleniyorum, kalbim ağzımda atıyor, soğuk terler döküyorum. Elimde ders kitaplarım, üstümde laboratuvar önlüğüm. Bu kargaşanın içinde yoldan geçenlerin kimisi elime toz bezi tutuşturuyor kimisi yanıma bir erkek yakıştırıyor. Gereğinden fazla süslü kıyafetleri üstüme fırlatıp geçenler de var, ağzımı bantla kapamaya çalışan da.
Derin bir nefes alıyorum.
Kafamı göğe kaldırıyorum.
Yıldızlar, ay, güneş ve bulutlar. Ah, bir gökkuşağı da var.
Ayağım bir hakarete takılıyor ve tökezliyorum. Panikle adımlarımı düzenliyorum ve eski hızımdan biraz daha hızlı yürüyorum.
Anlatabiliyor muyum?

Sevgiler
Kız

12 yorum:

  1. Anlatabildin :)
    Acaba ben anlatabildim mi, onu merak ediyorum :/

    YanıtlaSil
  2. Anlatabildin ama velakin çokta takmamak gerek :) Hayatta ufak aksiyonlar iyidir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aksiyon değil yaşadıklarım yaa; her gün yaşanan bunalımlar denebilir. İnsanlar beni kendi kafalarındaki kalıba sokmaya çalışırken ben kendimle alakalı ayrı sorunlarla uğraşıyorum. Evet, takmamak en iyi yol aslında. Ama maalesef her zaman uygulayamıyorum bu takmamayı.
      Kafamdaki yoğunluktan kurtulmak için kendimi dışarıdan izliyorum bazen ve zaten bu tip yazıları da böyle zamanlarda yazıyorum. Yedi yirmi dört bu ruh halinde değilim bu arada :)

      Sil
  3. Bu arada günün en çok sabah saatlerini severim...Hangi mevsim olursa olsun serin ve huzurludur...Meraklıdır o serin sabahlar her yeni başlayan güne...sabahserinliği güzeldir...

    YanıtlaSil
  4. geçmişi de boşver insanları daaaa :)

    YanıtlaSil