21 Ekim 2015 Çarşamba

Boya Bitirme Etkinliği #2

 Selaaam
İnanamıyorum! Etkinliği başlatalı iki hafta olmuş ve ben çizim yapmamışım da paylaşmamışım da. Çok ayıpladım kendimi (`~`) Ama yoğundum siz de biliyorsunuuz.
Neyse. İki çizimle geldim bugün ^^
Kuru yaprak yapmaya çalıştım ilk defa ama çok başarılı olamamışım gibi geldi. Neyse bu ilkti, diğer seferlere daha da güzelleşir umarım :)
Bu da zenci prenses. Eteği yapmak çok güzeldi :))
Bu iki resmi Faber-Castel 24'lü sulu boya kalemleriyle yaptım. Kullanışı basit ve sonuçları çok güzel olan bir boya bu. Kuru boya yapar gibi boyuyorsun resmi sonra da sulu boya fırçasını nemlendirip boyaların üstünde geçiyorsun. 
Yalnız ben böyle küçük küçük resimler yapmaya devam edersem bitmez bu boyalar. Daha büyük bir resim yapmalıyım. 
Bu arada, etkinliğimizin iki katılımcısı oldu. Çizimlerini yayınladıkların da ben de bu yazı serim de sizi haberdar edeceğim. Şimdilik görüşmek üzere :)
Sevgiler
Kız

13 yorum:

  1. Çok güzel olmuş, tebrikler :) ben bu kadar iyi şeyler yapamasam da bir şey çizeceğim :) prensesin saçlarını ve yüz çizimini çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Zamanla gelişiyor ki çizimler. Daha benim bir ton yolum var çizim konusunda.
      Bekliyorum çizimlerini :))

      Sil
  2. Benim bu etkinlikten haberim hiç olmadı , nasıl bir etkinlik bu ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evdeki boyaları bitirmeyi amaçlayan çizim etkinliği. Ayrıntılar için ilk yazımın linkini bırakıyorum yoruma :)
      http://sabahserinligi.blogspot.com.tr/2015/10/boya-bitirme-etkinligikendi-capmda-bir.html?m=1

      Sil
    2. Teşekkür ederim şuan ben , boyama kitapları var ya onları boyuyorum her akşam :) kendm çizmesemde :)

      Sil
    3. Bunlar hep terapi işte :)) Boya bitirme amacınız da varsa etkinliğe beklerim :))

      Sil
    4. seve seve katılırım

      Sil
  3. elinize sağlık, umarım en kısa zamanda biter boyalarınız)) o sulu boyaları biliyorum da hiç kullanmadım, merak da ediyorum aslında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Biran önce bitsinler de yenilerine yer açılsın :))
      Oldukça pratik geldi bana bu kalemler. Tavsiye ederim :)

      Sil
  4. oleeey zenci pirenses de yaprak da güzel. baksana sercan durmaza da sorabilirsin her zaman boya çizmek resim hakkında. ressam ya o işte sana yardım eder ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam, bakıyorum onun bloğuna hemen :))

      Sil
    2. Aaa, ben biliyormuşum zaten Sercan Durmazı yaa :D

      Sil
    3. onda yorumun vardı evet unutmuşsun kuuu :)

      Sil