31 Ekim 2015 Cumartesi

Boya Bitirme Etkinliği #3

 Eveet, etkinliğe devam sayın sevgili okuyucum. Şu ara hiç blog yazmıyorum biliyorum çünkü telefondan blog yazmaktan nefret ediyorum. Bilgisayara oturdum mu da başımı rahat bırakmadıkları için blog yazamıyorum. Ben de fazla odak istemeyen bu seriye devam edeyim dedim :)
Bu çizimim çok içime sindi(dışıma barbi ☆.☆). Nedenini bilmiyorum. Bir de yakın çekim ekleyeyim. Bakalım benim kadar beğenecek misiniz.
İsmi gamzeli kız olsun. Boyutu, bu seride bulunan önceki çizimlerimden daha büyük. Yine Faber-Castel 24'lü sulu boya kalemlerimi kullandım. Hazır bu kalemlerden keyif alıyorken böyle devam edeyim. Hevesim kaçınca diğer boya kalemlerimi de kullanacağım :D
Bu arada anlatacak o kadar çok şey birikti ki. En kısa zamanda sırayla yazayım hepsini. Hadi iyi bakın kendinizee :)
Sevgiler
Kız

22 yorum:

  1. Eheh, ben de yaptım resimleri. Bir kuş ve yılan :) Müthiş oldular ahaha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha henüz gördüm. Devamını da bekliyorum amaa :))

      Sil
  2. heeey çok tatlı sana benziyo di miiiii söleseneee. içine sindi dışına barbi ha haaa :) okul kursa felan de miiii evet iyi gidiyo de miii. bilgisayar başında neden rahat bırakmıyolar sanaaa yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok Deep, kendime benzetsem bloğa eklemem ki :D
      İyiler. Tatil şuan ikisi de.
      Ya gelip gidiyorlar başıma, bilgisayar kavgası falan. Kardeşsel durumlar :))

      Sil
  3. bi de baksanaaa, şenay benderli yaptı bu etkinliği gördün müüü :)

    YanıtlaSil
  4. Süper olmuş bende boyamaya devam ediyorum ama daha yüklemedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşkkürler ^^
      Merakla bekliyorum :)

      Sil
  5. bu resme bayıldım! çok güzel olmuş, renklerin geçişi çizim herşeyi ile harika. ^^
    şu sulu boya kalemlerinden mutlaka almam lazım. tabii daha eski kalemlerimi de bitirmem lazım, fakat renklerin tonunu ve canlılığını görünce -ve dahası denemediğim bir boya türü- insan almak istiyor. ellerine sağlık karga ve kız. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim :))
      Ya ben çok seviyorum bu boya setini. Hatta boyalarım biterse özellikle tekrar alırîm herhalde. Normal sulu boyadan falan daha kolay hem de :)
      Teşekkür ederimm >.<

      Sil
  6. Cok sirin olmus ya. Kendime boya kalemi alacagim karar verdim :)

    YanıtlaSil
  7. Çok şeker bir kızın resmi olmuş her resme tek tek isim ver. Karakterlerin olur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa iyi fikir. Hikaye paylaşmaya başladığımda karakterlerim olurlar hatta hikayeye özel çizim yaparım :))

      Sil
    2. Aynen aklındada yazarken bir kişi oluşur böylece:)

      Çizim için ders.filan alıyor musun?
      Geliştirebilirsin öyle yaparsan:)

      Sil
    3. Daha önce kısa bir süre kursa gittim. Faydası dokundu baya :)

      Sil
    4. Hım ne güzel:)
      Sen okula filan gidiyor musun bilmedigim icin soruyorum?

      Sil
    5. Üniversite 1. sınıfım. Bölümümün resimle alakası yok aslında :D Moleküler biyoloji ve genetik okuyorum.

      Sil
    6. Doğru daha önce demiştin hatırladım:)

      Sil
  8. bak sen bu resim üstüne düş biraz. ilerlet iyice öğrenciyken yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşaallah, ben de ilerletmeyi istiyorum :))

      Sil