8 Ekim 2015 Perşembe

Boya Bitirme Etkinliği(Kendi Çapımda Bir Şeyler)

Merhabalaaar :)
Halen midem bulanıyor ve halsizim ama canlanmaya çalışıyorum işte. Okul yazılarımı sonra yazacağım; eğer varsa merak eden bildireyim dedim :)
Bir etkinlikle karşınızdayıım! Şimdi, etkinliğin olayı şu: Ben oldukça küçük yaştan beri resim yapmayı çok seviyorum, tabi bu sevgi de beraberinde boyalar, defterler getiriyor. Evde bir sürü boyam var, kimi gerçekten uzun süre kullansam da bir türlü bitmeyen kimi ümitle alıp hüsranla sonuçlanan kimisi maymun iştahımın gazabına uğrayıp en fazla birkaç kez kullanılan boyalar. Tabi içinde benim almadığım, evdekilerin artıkları olan boyalar da var. Heh, işte baktım bir türlü kurtulamadıklarım var bu boyaların içinde ve dedim ki en iyisi bir etkinlik düzenlemek ve bu gazla hem bol bol resim yapıp yeteneğimi geliştiririm hem de boya stoğumu eritirim. Etkinlik şu şekilde:
1) Boya stoğunuz listesini çıkarıyorsunuz.
2) Her hafta en az 2 resim yapıp bu resimleri bloğunuz da paylaşıyorsunuz.
Süper resim yapıyor olmanız gerekmez, cin ali bile çizebilirsiniz. Ya daaa boyama kitabında boyama bile yapabilirsiniz.
Etkinliğe katılma şartları:
-Etkinliğe katıldığınızı bu yazının altına yorum olarak bildiriyorsunuz.
-Bloğunuzda etkinlik hakkında paylaşım yaparken de etkinlik fotoğrafını kullanıyorsunuz.
Takip falan beklentim yok, takipçi biriktirmek gibi bir çabam da yok açıkçası. Amacımı yukarı kısım da anlatmıştım zaten. Ha, ekstra olarak da başkasının işine yararsa bu etkinlik ne mutlu bana :)
Hadi ben başlıyorum. 
Boyalarım:
- Faber-Castel 24'lü Sulu Boya Kalemi
- Pritt 24'lü Kuru Boya
- Fatih 12'li Jumbo Kuru Boya
- Monami12'li Metalik Kuru Boya
- Noki 24'lü Kuru Boya
- Aihao 12'li Keçeli Kalem
- Monami 48'li Pastel Boya
- Lyra 12'li Sulu Boya
- Eksikli Grup: Fatih 24'lü kuru boya artıkları, Faber-Castel 12'li keçeli boya artıkları, renkli tükenmez kalemler.
İlk resmimi de bugün yaptım bile :)
Sevgiler 
Kız

6 yorum:

  1. hah haaa, çok hoş bi düşünce bu. baksana ben yapmıyom resim evde boya da yok ama bu etkinliği duyurcam taam mııı. yarın öbürgün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bilirsin. Birilerinin katılması çok mühim değil, kendim için yapıyorum zaten. Sağol yine dee :))

      Sil
  2. resim çizmeye bayılan biriyimdir. doğrusu bloguna bugün şans eseri rast geldim. ama iyiki de gelmişim diyorum. adı gibi renkli bir etkinlik olmuş doğrusu. onun harici gelip çatan şu hazan günlerinde böyle uzun kollu kazak giymiş bir model çizmen içimi ısıttı, tonlamaları da bir o kadar ahsen. ellerine ve emeğine sağlık karga kız. :) ayrıyetten çizim yapmayı seven birisi olduğum için deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihi, teşekkür ederim ^^
      Dene tabii, merakla bekliyorum çizimlerini :))

      Sil
  3. Çok hoş bir fikir :) Ben de katılayım diyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Katıl tabii :))

      Sil