15 Kasım 2015 Pazar

Boya Bitirme Etkinliği #4

Selaam!
Şu aralar blog da pek bir aktifim sormayın gitsin. Bir de blog okuyabilirsem süper olacak ama hiç vaktim olmuyor; ancak yazabiliyorum.
Boya bitirme etkinliğinin kurallarında birkaç oynama yapmak istiyorum. Her hafta resim eklenme zorunluluğunu kaldırıyorum çünkü gereksiz strese sokuyor beni. Lüzumu yok.
Bu hafta Şenay'ın etkinlik ürünlerinden edindiğim fikirle ödevlerimde kullanmaya başladım boyalarımı. Laboratuvar raporumu yazarken yaptığım çizimleri renklendirdim:) (Pritt 24'lü Kuru Boyalarla)
Soğan Zarı (plazmoliz-deplazmoliz)
Elodea (plazmoliz)
Elodea (Rotasyon hareketi)
Bu resimlerin dışında karalamalar yaptım. Aslında blogta yayınlayacağım bir hikayeye çizim yapıyordum ama çizimimi beğenmediğim için onu boyamaktan vazgeçtim ve karalamalar yaptım biraz(Faber-Castel 24'lü Sulu Boya Kalemlerle).
Sağdaki kızı öylesine çizerken bir de baktım aynı bizim okulda sürekli gördüğüm kıza benzemiş. Ben de iyice benzetmeye çalıştım. Kızın beline kadar kıvırcık siyah saçları var, çok ciddi bir suratı var, epey zayıf ve genelde siyah giyiniyor.
Şimdilik böylee. Ha bir de bu etkinliğe katılıp çizim ve boyama yapanları paylaşmak istiyorum:
River'ın çok beğendiğim çizimi ve boyaması için tık tık
Şenay'ın şirin yılan ve kuş çizimleri (için tık tık ) ve işlevsel kullanımı (için tık tık ) da çok hoşuma gitti.

Çizim ve/veya boyama yapıp da benim görmediğim birileri varsa yorum kısmından bildirsin lütfen :)
Sevgiler
Kız

12 yorum:

  1. Çizimlerinizi çok sevdim,paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. ben de şu aralar istanbul seyahatimden mütevellit bloggera girmeye fırsat bulamıyordum, böyle ard ardına yazılarını görünce pek bir sevindim. aynı anda hikaye haberine de. ^^ muhakkak okuyacağım. tabii kaçırdığım diğer yazıları da. boyamaya gelince, çizimlerin gerçekten çok iyi. özellikle dudak çizimine bayıldım. o.o müthiş olmuş. renklendirmesi, o; parlaklığı harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende diyorum nerelerde bu River :)
      Teşekkür ederim, beğenmene sevindim :)

      Sil
  3. seni görünce hep boyama yapacağım diyorum yalan oluyor. Fen bilgisi dersi geldi aklıma onları görünce. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin boyamalarını da merakla bekliyorum :))

      Sil
  4. Çok güzeller , ben bu arada baya mahçubum hala boyadıklarımı çekmedim :( çok güzel gözüküyorlar .)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mahçup olunacak bir şey yok yaa. Paylaşırsanız mutlu olurum tabi ama bunu stres durumuna getirmeyin lütfen :)
      Teşekkürler ^^

      Sil
  5. moliz moliz yine tatlı cici çizimleer :)

    YanıtlaSil
  6. Boya Bitirme Etkinliği ha :) çok tatlı bi fikir olmuş ben de genelde sınavlara çalışırken kendi kendime yapıyorum bu etkinliği sonra bi bakıyorum anaa vakit geçmiş yatmam gerekiyor ve ben daha hiç çalışmamışım :D her neyse çizimlerin çok tatliş bu blogu bana tanıtan deepciğime selam olsun ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim :)
      Çizim yapmayı sırf çok vakit alıyor diye erteliyorum ama sonra da hiç çizim yapamıyorum işte. Bu sebeple şu aralar ara ara karalamaya çalışıyorum işte :)
      Ben de seni tanımamı sağladığı için mutluyum ^^

      Sil