9 Kasım 2015 Pazartesi

Karga ve Kız

Karga ile tanışma öykümüz çok eskilere dayanıyor. Küçükken karga diye seslenilirdi bana; aslında içimde de bir karga barındırıyormuşum, bunu Karga gördü ve o zamandan beri arkadaşız. Küçükken(12 yaşımdayken) sabaha kadar Metin2 oynadığım her sabah, sabah serinliğinde bana selam verirdi. Sırf onun sesini daha iyi duyabilmek için camları açık bırakırdım. Kelimelerin rol almadığı bir arkadaşlığımız var.
Eveet, nihayet yazabiliyorum bu yazıyı. Size bu postumda Karga'dan söz etmek istiyorum. Biraz çekingen ve sanatsever bir arkadaşımızdır kendisi. Karga olmasından kaynaklı özel bir varlık fakat o sadece karga değil; o Karga. Blogdaki hikaye bölümünden o sorumlu. Hayal gücü oldukça geniş, çok sık yazmıyor ama fazla gözlem yapıyor, bu sebeple hikayelerini farklı farklı karakterlerin dilinden yazıyor; okuduğunuzda siz daha iyi göreceksiniz. Kelimelerin rol almadığı bu arkadaşlığımızda nasıl hikayeleri bana bildirdiğini sorarsanız da, o ikimizin arasında küçük bir sır.
Kendimden de biraz daha bahsedeyim. Daha önce yeterince tanıtamamıştım ama ben Kız. Yazdığım günlüğümsü yazılardan az çok tanıdınız beni ama ben özet geçeyim bir de. Moleküler biyoloji ve genetik okuyorum, 18 yaşımdayım, uzun süredir blog yazıyorum, sanata ilgim var(özellikle: resim, müzik, kitap), felsefe severim, biyolojiyi çok çok severim. Şimdiye kadar ağırlıklı olarak kişisel yazdım fakat daha çok bilgi ve yorum içeren yazılar yazmayı istiyorum. Okuyor olduğumdan ve henüz kişisel bir bilgisayar edinemediğimden kaynaklı çok düzenli yazamıyorum maalesef ama umarım daha sık görüşürüz. 
(Pandora Hearts ile River'ın bloğundaki şarkı sayesinde tanıştım. Henüz sadece şarkılarını dinledim ama şarkıları bile harika. En yakın zamanda animesini de izlemek istiyorum.)
Bir daha ki postuma kadar kendinize iyi bakın :)
Sevgiler
Kız

20 yorum:

  1. O zaman yeniden memnun oldum tanıştığımıza ;)
    Bilgi vermek demişken belki Moleküler Biyoloji ve Genetik adına bir yazı kaleme alabilirsin. Bu bölüm hakkında herkesin bildiğinden daha çok şey bilmek isterim doğrusu. Sadece 'abii işte genleri inceliyo ya!' da kalıyoruz genel olarak.. Tabii bu bir rica ;)
    Ayy tamam, çenemi de toplayıp gidiyorumm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi fikir, hiç aklıma gelmemişti bu konu hakkında yazmak :) Bu konu hakkında yazabilmek için bu seneyi bitormem gerek ama. Daha yolun başındayım :)

      Sil
  2. hahaha Sidikli içinde annem Karga derdi ama o zayıf deri kemik modunda olduğundan suratının zayıflığı için derdi :D
    İçindeki o hayal dünyası geniş karga hiç ölmesin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana altın, takı düşkünlüğümden derlerdi :D Evde birinin takısı mı kayboldu, hemen benim dolaba bakarlardı :D
      Amin, inşaallah :))

      Sil
  3. çoooook tatlıııııııı o anlattığın karga da kız daaaaa amaaaa :)

    YanıtlaSil
  4. Moleküler Biyoloji ve Genetik bölümü farklı bir puanlamaya sahip. Bana ilginç gelmişti. Özel üniversitelerde tam burslu için ve yine bazı üniversiteler içn ilk 20 bine girilmesi beklenirken, bazı üniversitelerde sınava girsen alacaklar gibi.. Açıklığı çok fazla, mezunlarının başarılarını merak ettim üniversitelerin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yükseksıralamayla alan üniversitelerde bu bölüm 10-15 yıldır var, diğerleri ise daha yeni. Bu sebeple bu kadar puan farkı var. Ben mezun olunca yazarım inşaallah :)

      Sil
  5. bazen bozuk plaklar gibi gelir kargaların sesleri bana. hayır, yanlış anlaşılmasın şimdi dediğim; bilakis nasıl çizilmiş bir plak ardında saklar ise tüm ahsen nameleri, kargalarda gözümde öyle olmuştur. barındırırlar tüylerine sinmiş gecenin ezgisini; tıpkı kalabalık bir şehrin ardından yatan gürültü gibidirler. bir ağızdan konuşulan sözler misali, manalara yüklenen lafızlar çekilirken gürültünün perdesi altına, tüylerine gecenin rengi sinmiş kuşun boğuk ezgisi de benim için öyle olmuştur. vede harika bir yazı olmuş karga ve kız, inan ki çok beğenerek vede severek okudum, sen de kendine iyi bak, bu hoş; içten yazı için yüreğine, kalemine sağlık. iyi geceler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı bir bakış açısı, sevdim :)
      Beğenmene sevindim :)
      Ben de iyi günler diyeyim :D

      Sil
  6. Karganın yazdıklarını merakla okuyacağız. Çok ilginç kuştur sahi karga. Bana gizli bir şahit gibi gelir... Bilen ama zamanını bekleyen bir şahit...
    Crow da süper filmdi ama bak karga deyince aklıma geldi.
    18 yaşında mısın ki yaaa! Sen benim yaşımı bi duysan... :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karga'ya yaklaşımını çok beğendim, ona da söylemeliyim bunu. Bence sende tanıyorsun Karga'yı :))
      Çok duydum ama izlemedim o filmi, izlemeliyim o zaman :)
      Aaa, bilmiyor muydun :D Bilmiyorum yaşını ama gençsin ki bence sen :)

      Sil
    2. Görüntüde öyle, ama nüfus cüzdanı yaşım hakkında iyi şeyler söylemiyor :D
      Crow'u kesinlikle izle öyleyse. Brandon Lee'nin, (Bruce Lee'nin oğlu) çekimleri sırasında öldüğü sansasyonel film. Ama muhteşemdir ve iz bırakır. Karga hiç böyle görkemli anlatılmamıştır başka hiç bir filmde. Çok seversin...

      Sil
    3. Sayılara takılmayalım lütfen, önemli olan hissiyat :)))
      Ooo, beğeneceğimi hissediyorum ben de. En kısa zamanda izleyeceğim :)

      Sil
  7. Riv daha kimleri tanıştıracak acaba Pandora Hearts'la :) Güzel yazıydı bakalım karga daha neler paylaşacak bizimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesi tanıştırsın bence :D
      Bakalım :)

      Sil
  8. Bu riverin LOL le alakası var mı? Ordaki River ide çok severim. Daha çok yazmalısın bence de (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmem ki, ona sormak gerek. River'ın ismine tıkla, bloğuna gidersin ;) Lol sever birisi buldum bir tane daha :D
      Teknik problemlerim arttı yaa, elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum ama :)

      Sil
  9. River Doctor Who 'nun River'ı bence River bize açıklık getirir inşallah :D
    LOL neymiş ki bi de bana da söyleniz mi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doctor Who'yu pek bilmiyorum ama olabilir :))
      League of Legends. Bilgisayar oyunu. Uyuşturucu gibi bir şey :D

      Sil