18 Kasım 2015 Çarşamba

Pamuk Şekerinden Gökler(Fotoğraf Mimi)

Pamuk şekerinden gökler olsun hep. Gökyüzünün pembemsi rengi enerji versin bize. Sözlerimiz zehir değil vanilya, çilek kokuları saçsın. Üstümüzde şeftali rengi kıyafetler, başımızda papatyadan taçlar.
Dünyanın en saf ve iyi niyetli yüz ifadesi nasıldır? Kaşları inik, gözleri hafif kısık ve yayvan bir tebessüm. Huzur, anlayış ve sevecenlik barındırır. Kalbin üstündeki ağır yükü kaldırır, ciğerleri huzurlu ve temiz havayla doldurur. Biraz düşüncelidir ama dertli değil. 
Dünyanın en huzurlu enstrümanı hangisidir? Keman? Piyano? Kanun? Bağlama? Veya başka biri? Aslında hepsi. Kalbe dokunması yeterli değil mi?
*****
Deep'in mimlediği mim de yapmış olayım :) Hangi resmi kullanacağımı sürekli değiştirdim. Bir ara da şiir mi denesem dedim ama vazgeçtim; açıkçası pek güvenemedim kendime. 
Bu da böyle olsun :) Genelde Deep'den gelen mimler takip ettiğim herkese zaten ulaşmış olduğu için mimlemiyorum kimseyi ama olur da ilk defa gören olursa buyursun yapsın ^^
Mimi başlatan arkadaşımız Ebrar'ın yazısı için tık tık
Deep'in bloğu için tık tık

Sevgiler
Kız

12 yorum:

  1. Aaaa bu mimi ben de yapacaktım.
    Güzel olmuş seninki, fotoğrafı da çok hoş seçmişsin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Fotoğraf mahareti Ebrar'ın, gerçekten çok başarılı çekimleri :) Ben sadece seçtim ama zor oldu ^^

      Sil
  2. Kalbe dokunması yeterli değil mi?... Ne kadar harika bir söz, içten ve çok, çok güzel. Gerçekten fotoğraf seçimini çok beğendiğim kız, elbette yazını da. Dediğin gibi zehir değil, vanilya saçsa kelamlar, daha gerçek olmaz mı rüyalar...
    Emeğine ve kalemine sağlık kız, çok beğenerek okudum. Dilerim de okumaya devam ederiz yazdıklarını, bu kadar güzel bir kalemin varken. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Şımartıyorsun beni :)) Bilmukabil :)

      Sil
  3. nefis nefis yazmışsın hayal gücün ne tatlı :) bi de bak sana uygun yumuşak cevap işteee çünkü yumuşak ruhlusun kiii :)

    YanıtlaSil
  4. Ben bu fotoğrafta sadece kasvet görmüştüm benimle tam aksi düşüncelerle yazılmış bir yazı, ilginç geldi ve çok sevdim. ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  5. Kalbe dokunması yeter bence de... :)

    YanıtlaSil
  6. River gibi ben de en çok Kalbe dokunması yeterli değil mi? kısmından etkilendim.. Sanırım bu fotoğrafta güzel duygular bulup anlatan nadir kişilerdensin..
    Biraz geç okuyabildim onun için de özür dilerim..
    İyi ki katıldın.. :)
    Görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim :)
      Hiç problem değil :))
      Teşekkür ederim bende çok mutluyum katıldığıma; resimlerin harika :)
      Görüşürüz :)

      Sil