22 Kasım 2015 Pazar

Vizeler Şeysi

(Gökyüzülü ev fotoğraf çekimlerim vol5395279540542 •_•*)
Selaam :)
Viz viz vizeler geliyor bee(arı gibi çalışkanım hissi verme çabaları. Vız vız=arı sesi. Bee=arı (ingilizce) tabiki siz onu bii değil bee diye okudunuz. Evet şuan saçmalıyorum) Biraz ders çalışmayı savsaklamış olabilirim ve hiperaktif gibi durduğum yerde duramıyor da olabilirim ama olsun :D Neyse lafı çok uzatmayayım: Bir hafta kadar yokum buralarda. Bunu bildirmeye geldim. Dua edin yüksek yüksek notlar aldığım müthiş bir vize dönemim olsun. (Amin :=) )
Kendinize iyi bakıın :)
Sevgiler
Kız



14 yorum:

  1. Eheh biz de bii okuduk :)
    Kolay gelsin inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :') (avutuldu)
      Ve tekrar teşekkürler :))

      Sil
  2. Allah bildiklerini yaptırsın, bilmediklerini attırsın, attırdıklarını da tuttursun inşallah :) Hepimizin vizelerinin en kolay en iyi şekilde geçmesi dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaaamiiin :D Sonuçlar daha açıklanmadı, attıklarım tutmuştur inşaallah :D

      Sil
  3. Vize zamanı mı kaçırdım ben :D Okula işsizken bile uğramayınca sonu böyle oldu. Hepsinin telafisine girdim :D

    YanıtlaSil
  4. Ayy başarılar demedim dmi :D

    YanıtlaSil
  5. beeeeee :)))) hadi çok çok başarılar dua etcem ki şirineee :)

    YanıtlaSil
  6. Haydi kolay gelsin o zaman :)

    YanıtlaSil
  7. Bak tam blogunu kesfedip gelmisim, sen gitmissin:)

    Olsun...ugramisken yorum birakayim hem de yüksek notlar alman icin dua edeyim:)

    Selamlar
    Ayse

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısa süreliydi, döndüm şimdi :)
      Ay, çok teşekkür ederim :)
      Selamlar
      Kız
      :D

      Sil