10 Aralık 2015 Perşembe

Düşünme Hiç "Ehliyet"

Selam :)
Yemek yerken The Big Bang Theory izliyorum genelde; bölümleri 20 dakika olduğu için yemek süresince bitiyor. Orta sezonda başladığım için diziye şuan eski bölümleri izliyorum ve şansa bakın ki bugün izlediğim bölüm sürüş ehliyeti almak hakkındaydı. Kendime yakın hissettiğim sözleri sizin için aldım. Bakın bakalım :D



Biliyorsunuz, bilimle alakalı bir bölümde okuyorum ve inşaallah gelecekte de başarılı bir bilim insanı olmak istiyorum. Bu sebeple Sheldon'ın sürücü ehliyeti alma olayını bilmin yanında önemsizleştirmeye çalışmasını ayrı bir eğlenceli buldum :D 


Neyse işte dünkü sinirli halim bugün de devam ediyordu ama bir şey oldu ve silindi(Diziyi izlemeden önce). Ehliyet kursuna saya söve gidiyordum; gitmek istemiyordum ya hani. Aslında gitmek istememe nedenim reflekslerimin henüz gelişmemiş olması ve sürerken hep hocanın müdahalesiyle sürüşümün düzelmesiydi, açıkçası beceremeyeceğimi düşünüyorudum bu işi. Bugün boş bir alanda hoca bol bol direksiyon çalıştırdı ve öyle düzeldi ki sürüşüm. Hatta arabayı sürerken yoldaki başka bir sürücüyü bile eleştirdim boşta bulunup :D Eve kadar kendim sürdüm arabayı falan ama nasıl mutlu oldum sürerken. Hoca da tabi baya motive ediyor ama sağolsun cidden sürüşüm çok iyileşti. Daha 3. dersti bugün ve 7 dersim daha var. Bilmediğim sadece park etmek kaldı, onu da öğrendim mi inşaallah iyice reflekslerime oturacak sürüşüm :) Hafta sonu da teorik sınav var, ona hazırlanıyorum bir-iki gündür. İnşaallah o da iyi geçer. Hadi bakalım, ben gaza gelmişken işimi gücümü halledeyim :)


Sizi şu ara çok severek dinlediğim bir şarkıyla bırakıyorum. Aslında Ajda Pekkan söylüyor bu şarkıyı ama ben bu videodaki bayandan dinlemeyi daha bir sevdim :)
Ajda Pekkan'dan da dinlemek isterseniz buyrun :)

İyi bakın kendinizeee ^^
Sevgiler
Kız

11 yorum:

  1. teorik sınav çok kolay. çıkmış sorulara çalış sadece o verilen kitapçıkları okumana gerek bile yok. inşallah ehliyeti de tek sefer de alırsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonuçlar daha ulaşmadı bana ama geçmişimdir herhalde, kolaydı çünkü :)
      İnşaallah, benim de temennim bu :)

      Sil
  2. TBBT'nin en sevdiğim karakterlerinden birisidir Sheldon. :)
    Hem zeki, hem de çocuksu tavrına bayılıyorum. Koyduğun caps'lara bakıp çehremde mütebessim belirdi resmen Kız. Gerçekten eğlenceli bölümdü. :D Ehliyet kursun görünüşe göre hayli iyi gidiyor, sevindim. Zaten yazılarından gördüğüm kadarıyla azimli birisin, bu nedenle yapamayacağın bir şey olmadığını da düşünmüyorum.
    Müzikler her zaman ki gibi harikaydı, bir tutam geçmişe yolculuk yapmış gibi hissettim. Keyifliydi oldukça. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, benim de :))
      Evet, güzel gidiyor :) Umarım başarılı olurum :)))
      Beģenmene sevindim ^_^

      Sil
    2. Aynen, benim de :))
      Evet, güzel gidiyor :) Umarım başarılı olurum :)))
      Beģenmene sevindim ^_^

      Sil
  3. hahaa diyalog çok hoştu. Ben izlemiyorum bu diziyi ama sanırım başlayacağım :D
    Sen bu gidişle tek seferde alırsın. Park etmeye aman dikkat bir arkadaş o yüzden kaldı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok eğlenceli bir dizi, tavsiye ederim :)
      İnşaallah :) Yavaş yavaş öğreniyorum işte ^^

      Sil
  4. Sheldon gibisi yok!!!!
    Ben ehliyet meselesine şimdilik hiç bulasmasam daha iyi.Otomotik ehliyet çıksa da rahatlasam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle :D
      2016 otomatik vites için ehliyet çıkacak ;)

      Sil
  5. big bang sevilmez miii yaaa :) ehliyet alırsın yaaa böle basit dünyevi şeyler de gerekiyo işteee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi yaa :D
      Dünyevi şeyler de lazım tabi :D

      Sil