16 Aralık 2015 Çarşamba

Nadide Hayat -Film-

"Diyenler sadece konuşanlardır Nadide Hanım; yaşamak isteyip yaşayamadıkları için, korkak oldukları için başkalarını ayıplayıp intikam alırlar..."
Demet Akbağ severim.
Yumuşak, dinlendirici filmleri de severim(özellikle de şuaralar epey ihtiyacım var)
Vizyona girdiğinde izlemek istediğim filmlerden ;)
Not: Bu yazıyı okuldaki bilgisayardan yazıyorum, kendi çapımda küçük gerilimler işte :D Ya bir de F klavye nasıl bir işkencedir, o kadar zorlanıyorum ki yazmakta.

Sevgiler
Kız

6 yorum:

  1. çok fena bir işkencedir :) güzel sözmüş bu arada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yavaş yavaş, harf bulmaya çalışarak yazmak :D
      Bende çok beğendim :)

      Sil
  2. Ben de gidemedim bu filme ama listeye aldım :) şimdiden iyi seyirler herkese :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Şimdiden sana da iyi seyirler ^^

      Sil