22 Aralık 2015 Salı

Selam Ben! Ben, Ben. Tanıştığıma Memnun Oldum.

(Başlığa sebep olan söz.)
Yaşam, bize bütün kitapların öğrettiğinden daha çoğunu öğretir. Çünkü yaşam, bize karşı direnir. İnsan, ancak engellerle karşılaşıp onları aşmaya çalıştıkça kendini tanıyabilir.
-Antoine de Saint Exupéry(Küçük Prens'in yazarı)
Selam!
Çok blog okuyamıyor ve çok blog yazamıyorum farkındayım ama bunu takıntı haline getirmemeye çalışıyorum çünkü hayatımda buranın çok önemli bir yeri olsa da daha önemli olanlara ağırlık vermek zorundayım; kendi iyiliğim için. Her zaman yorum yapamasam da vakit buldukça blog okuyorum ama :)
-Kursumda ki kur geçme sınavında başarılı oldum, artık B2'yim. Yabancı hocayla devam edecekmişiz. Cumartesi ders başlıyor bakalım nasıl olacak.
-Ehliyet yazılı sınav sonuçları belli olmadı bir haa. O belli olunca direksiyon derslerine devam edeceğiz de. Araba sürmeyi bu kadar isteyeceğimi tahmin edemezdim :D
-Star Wars'a Big Bang Theory dizisinden kaynaklı merakım vardı ama şu son reklamlar o kadar merakımı arttırdı ki. Mesela bu:
İzlerken tüylerim diken diken oldu resmen :D

-Bunalımlardan bunalım beğeniyorum sıkıldıkça. Dün "Bunalıma girmeyeyim de kitap okuyayım." dedim, oturdum bir akşam boyu kitap okudum(Tam da kitabını okumuş değil mi :D) 48 sayfalık bir kitap, sözleri ilgimi çektiği için almıştım. Çevirisinde beni rahatsız eden kısımlar var ama onun dışında yazarın dilini beğendim. Başka kitaplarını da alırım ilerde ama kesinlikle bu yayın evini tercih etmeyeceğim.( Yayın evi: 6:45 ) Kitabın içeriğini merak eden olursa hakkında yazı yazarım ama özet geçecek olursak adam şizofrenin bakış açısını ve akıl hastalıklarının yorumlanmasını anlatmış. Değişik fikirler kattı bana. Seneler önce Edgar Allan Poe'dan esinlenerek yazdığım hikayem aklıma geldi ve onu okudum bu kitabı bitirince. Amatör bir hikaye olmasına ve o zamanki bilgi seviyeme rağmen şizofreniyi ifade etmeye çalışmamı beğendim. Fırsat bulunca bloğa da yazayım o hikayemi :)
-Blogda bundan sonra hikayeler Karga'dan değil. Halen görüşüyoruz ama artık hikaye anlatmıyor. Sadece haberler getirip gidiyor. Hikayeleri ben yazmak zorundayım yani artık.
-Türk Dili hocası sabah küçük bir sınav yaptı bizi. Tutunamayanlar kitabından noktalama işaretleri yapılmamış 5 sayfanın noktalama işaretleri koymamızı söyledi. Ben noktalama işaretlerine mümkün olduğunca dikkat etmeye çalışan bir insanım, bu sebeple doğru anlamı elde edinceye kadar bir cümleyle bile epey uğraşırım. Çok uğraşmamdan kaynaklı sınavda en sona kaldım ve daha 2 sayfam vardı. Hoca "Artık beni daha fazla bekletme. Olduğu kadar." dedi ve kağıdımı aldı. O sırada sınftan çıkmak üzere olan kızlardan birisi de "Roman okur gibi yapmış." tarzı bir laf etti. Fazla takılmamalıyım diyorum hatta şu ara bu takılma seviyemi en aza indirmiştim ama yinede sinirlerimi bozacak kadar bile düşünüyorum milletin laflarını...
-Okulumda müzik öğretmenliği bölümünden çok güzel sesler geliyor hep. Bugün eve giderken onların çıkışlarını kullandım sırf biraz daha piyano ve keman sesi duyabilmek için; canlı dinlemek, Youtube'dan dinlemekten daha güzel tabii ki :)
-Birini sevmek ne kadar külfet bir iş. Ayağına yapışan sakız gibi; ne kolayca kurtulabiliyor ne de yoluna devam ederken rahat edebiliyorsun.(Bu arada Kocan Kadar Konuş güzel filmdir. Kaldıysa halen izlemeyen, tavsiyemdir ^^)
-Melankoli ruh halinden kurtulmak için önce melankolik şarkı ve müziklerden uzak durmak lazım, söylemesi kolay ama gel de uygula. Elim istemeden bu şarkılara ve resimlere gidiyor. Geçen seneden kalan pis huylar bunlar işte :/
Sevgiler
Kız
Edit:Ehliyet yazılı sınavdan 96 almışım :D

13 yorum:

  1. Tebrik ederimmm :) Sıra direksiyonda. Müzik öğretmenliği bölümüne yakın olman ne güzel tabi ki canlı dinlemenin tadı çok ayrıdır. Hikayenin de beğenilmesine çok sevindim bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Aynen öyle sıra direksiyonda :)
      Kesinlikle çok mutluyum bu durumdan :)
      Teşekkür ederim ^^

      Sil
  2. Eski bir blogger deyince merak ettim kimsin kimlerdensin tanışırmıydık :)

    YanıtlaSil
  3. Noktalama işaretlerine pek takılmam ,severim devrik cümleleri :)

    YanıtlaSil
  4. Ehliyet sınavı sonucu içinde tebrik ederim , tek tek yolladım biraz tuhaf oldu kusura bakma ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanışıyoruz aslında ama mühim değil, tekrar tanışalım :D
      Devrik cümleleri bende severim ama noktalama işaretleri takıntı oldu iyice. Nasıl böyle oldu onu da bir bilsem :D
      Teşekkür ederim :))
      Yoo, problem değil :)

      Sil
  5. ehliyet oleeey. diğer haberler de hoş ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatın kendisi hoş zaten ya, hem iyi hem kötü anlamda; benimki de hayat işte :)

      Sil
  6. Başlığa sebep olan söz, güzelmiş ;)
    B2 hayırlı olsun gerisi de gelir, yabancı hocalarla daha rahat ilerliyor, çekinme/utanma kısmını attın mı tamamdır :)
    Staw wars Big Bang hahaha ;)
    Moduna uygun bir seçim yapmışsın, sonrası nasıldı?
    Türkçe’de en sevdiğim noktalama işaretleri ile ilgili olan sorulardır, kabusum anlatım bozuklukları, hey gidi hey :)
    Bu arada ben de memnun oldum! Kız, yakın zaman da Karga ile görüşmek üzere…
    Riv! ‘in dediği kadar varmış ki^^
    Tebrikler, darısı pratik kısmına o zaman!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiin :)
      Değil mi :)
      Bende utanma yokta sınıfta hocayla konuşmaya çalışan neredeyse kimse olmayınca hep ben konuşuyorum hocayla :D
      Beni sorarsan; iyiydim, hatta daha iyiydim. Kitabı okurken tespitlere gülüp durdum. Adam epey zeki :)
      Ben paragrafları severdim daha çok. Hele derin anlamlı bir paragrafsa :))
      Memnun oldum :) Bilmiyorum, Karga ile haftada 3 gün falan hep beraberim ama buraya gelir mi sorayım tekrar ;)
      Ay, demeee >.< Çok şımardım ben, iyi değil bunun sonu :D
      İnşaallah :))

      Sil
    2. Hoş buldum ki!
      Evet, evet ;)
      Oh ne güzel, konuşmak iyidir dil için :)
      Olsun, gelince denk düşeriz inş ;)

      Sil
  7. vaayy senin açıdan çok sevindim kız, yabancı hoca ile daha iyi konuşma üslubu olsun, kulak aşinalığı olsun, senin açından daha iyi olacak. umarım sınav sonucu yüzünü güldürür diyecektim ki; alt kısımda ki mini notu anca gördüm. harika bir haber yalnız. cidden çok sevindim. :)
    o reklama ben de rastlamıştım. tanrım! resmen başa alıp izlemiştim, gerçekten harika değil mi? ^^ Şu an bile izlemekten bıkmadım. sheldon'un zaten, star wars, star trek sevgisine bitiyordum. biraz da çizgi roman hastası olduğum için, dizilerde kendi sevdiğim uğraşları seven karakterlere ister istemez sempati besliyorum. (bknz: Supernatural: Charlie Bradbury)
    bahsettiğin hikâyeyi okumak için şimdiden can attım. senin kalemine bloguna paylaştığın mini öykülerle tanık olmuştum hatırladığım kadarıyla, çoban ile ilgili bir hikayen vardı şimdi kafam haylice dalgın olduğundan tekrar bakacağım birazdan. fırsat bulunca demişsin, bu bile sevindirdi beni. bir gün o hikâyeyi görebileceğimiz için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, yabancı hoca olması iyidir :))
      Bende çok mutlu oldum sonucu gördüğümde :)
      Kesinlikle harika bir reklam :))
      Bende aynıyım, hangi dizide karakteri kendimle özdeşleştirsem o diziye takıntılı olurum :))
      Eski bloğumda daha fazla öyküm vardı ama burada henüz 1 tane var. Teşekkürler efendim ama diyorum, beni çok şımartmayın :D

      Sil