9 Aralık 2015 Çarşamba

Yoğunluktan Çöktüm, Buharlaşamadım...

Çok yoğunum, her günüm öylesine dolu ki. Mecburi yapmam gereken birkaç iş araya sıkıştırılmasaydı aslında çok mutluydum bu yoğunluktan ama şuan çok yoruluyorum: ablam evlenecek, ehliyet sınavım ve direksiyon dersim var. Bu 3 olayı da hiç istemiyorum aslına bakarsanız. Ablamı sevmiyorum, bana ablalığı da olmadığı için onu sevmememden rahatsızlık da duymuyorum hatta bana ve ev halkına çektirdiklerini düşününce de nefret ediyorum ondan. Sırf millet sorup durmasın diye kınasına katılacağım, sırf annem kendini yıpratmasın diye ablamın üstlenmediği alışveriş işlerinde anneme yardım ettim. Tek dileğim evlensin ve kurtulayım ondan. Millet özlersin diyor ama o hep uzaktaydı ve hiçbir zaman özlemedim onu, hatta varlığı ancak gerilim ve öfke yaratıyordu.
Ehliyet olayını da istemiyordum babam zorla kaydettirdi. Evet, çok büyük kolaylık ve rahatlık ama ben çok panik yapıyorum arabada. Aslında diğer araçlar ve yayalar olmasa çok stressiz bir iş ama onları yok edemeyiz de. Mecburen o ehliyeti almalıyım işte. Bir de malum bayan olduğumuz için her bir haltta karşı cinsler hatta bazen hemcinslerim ezmeye çalışıyor. Bu sebeple kendimi güçlü gösterecek ve yapacak hiçbir artıyı göz ardı edemem.
Çevremde kime bu yoğunluktan yakınsam, bu yoğunluğun tam benden beklenilen bir şey olduğunu söylüyor. İyi güzel de bu aralar kendime zulmediyormuşum gibi hissediyorum. Of, yoruldum işte!
------
Blog yazmak ve okumayı çok istiyorum ama gerçekten telefondan yapmak hiç kolay değil hele de kafayı yemiş bir telefonunuz varsa. Laptop almak için resmen borsa takip ediyorum. Dolar bir inmedi arkadaş, kafayı yiyeceğim. Bak Dolarcığım 2.5 olsan hatta 2.55 olsan hatta bak 2.6 olsan kabulüm. Allah'ını seversen düş artık yaa >¤<

Sevgiler
Kız

10 yorum:

  1. bizim de aklımızda olsun:) şok indirimlere rastlıyorum bazen haber ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevinirim, teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Ablanı neden sevmediğini anlamadım şaşırdım hatta:( Direksiyon sınavın iyi geçer umarım.Bbandan öğrenmen zzor ama:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buraya fazla ayrıntı yazmak istemiyorum ama ablamla yaşadığım bu kopukluk, bir insanla arandaki kan bağının onu sevmen gerektiği anlamına gelmediğini kanıtladı bana...
      Teşekkür ederim :) Babamdan öğrenmiyorum zaten(çok şükür :D ), kurstaki hoca başkasından ders almamızı yasakladı, sadece onunla sürmemizi söyledi :)

      Sil
  3. bazı kişileri -en yakını da olsa- insan özlemedikçe özlemiyor. kardeşimle ayrıyızdır, o teyzemlerin yanında kalır istanbul'da okur. doğrusu birlikteykende yakın değildik, istemediğimden değil elbet bu, hatta küçükken bir arada nasılsak yine o resimlerdekiler gibi olsak güzel olurdu diye düşünürüm bir an, ama sonra insanın büyüdükçe kişiliğinin farklılaştığını ve ister istemez, araya buzdan şeffaf ince bir duvar ördüğünü gördüm. hani abla, kardeş olarak bir alışverişimiz yoktur zevklerimiz bir olmadığı için, çabuk sıkılırız bir arada. yine de sevmem değil, severim lakin, ne ara görüşsek klasik misafirperver türevi geçer sohbetimiz "ee ne var, ne yok" nidaları dolanır ortalarda. her zaman ki gibi müzik yine harikaydı bu arada kız, dinlerken keyif aldım. biraz da senin yazılarında şu müzik, yazı ikilisi hoşuma gidiyor. neredeyse her yazının sonunda dinlenmeyi beklenen bir nağme iliştiriyorsun. :)
    bu arada ehliyet sınavı için başarılar dilerim. galiba ben şansımı uçan arabalardan yana kullanacağım bu gidişle. iki defa başarısızlık ile sonuçlandığını öne alırsam. olsun, benimki de azim. yapacağım elbet bir gün. inanıyorum. peter pan'e inandığım kadar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 seneye kadar bende keşke aramız iyi olsa diye düşünüyordum ama pes ettim artık. Tabii ki başına bir şey gelse ilk koşacaklardan birisi benim ama onun dışında görmek istemiyorum onu.
      Beğenmene sevindim :) Müzik hayatımın çok önemli bir parçası, müziksiz neredeyse bir gün bile geçirmiyorum, bu sebeple yazılarımda sevdiğim parçaları paylaşmaya özen gösteriyorum vaktim oldukça :)
      Hazır hissettiğin zaman tekrar dene bence :)

      Sil
  4. Şeker bir ablayım ama ablan gibi bir abla gördüm. Kız deliydi bildiğin ailesine de biricik arkadaşıma da bize de kan kusturuyordu.
    Babamda yazdırıp seni yazdırdım it kursa dedi ama iyi ki yapmış diyorum yoksa hayatta ben alamazdım ehliyet:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef oluyor öyle ablalar...
      Bende babam zorlamasa yazılmayabilirdim ama yok yaa, benim feministliğim tutardı yazılırdım kesin :D Malum, erkekler güç gibi görüyor bu ehliyet işini...

      Sil
  5. off ablan uzakta mı okumuştu yaa. küçükken de mi sevmezdin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzakta çok uzun süre okumadı (1 sene falan). Küçükken şimdi olduğu kadar kötü değildi ama iyi de değildi.

      Sil