26 Ocak 2016 Salı

Google Chrome Sorunsalı >.> (Edit: Halledildi)

Selam sana sevgili okur :))
Biliyorum bir iki gün boşladım burayı ama... Bahanem de yok aslında. Öf ben!
Ya yazmasam da blog okumaya çalışıyorum elimden geldiğince ve telden internete en rahat Chrome'dan girildiği için de bu uygulamayı kullanıyorum ancak bir problem var: Kontrol panelinde takipte olduğum blogların son yazılarının hepsini göremiyorum. Telefonumun ekranı ne kadarsa(atıyorum 10cm) o kadar post açılıyor ve daha eskileri görebilmek için sayfayı aşağıya kaydıramıyorum. Bu sebeple tek tek blogları gezip yeni post var mı diye kontrol etmem gerekiyor ki bu da çok uzun ve sıkıcı bir işe dönüşüyor. Yani anlayacağınız keyifli bir iş olan blog okuma fiili benim için sadece eziyet oluyor. Bu sıkıntının çözümünü bilen ya da aynı sıkıntıda olup alternatif bulabilen var mı? (Telefonum Samsung Galaxy S4)

Edit: Çözümü paylaşan Dr coffee'ye teşekkürler :)
Sırayla resimlerdeki işlemleri uygularsanız sorun halloluyor ^^


Sevgiler
Kız

18 yorum:

  1. Bazen bende de oluyor bu durum. Fakat, maalesef çözümünü bilmiyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sinir bozucu değil mi -.-" Biraz internette soruşturayım belki yazan vardır bu konu hakkında.

      Sil
  2. Blogger anasayfasini actiktan sonra telefonda secenekler düğmesine(?) veya internet adresinin yazdığı yerdeki üst üste uc noktanin oldugu yere bascan, orda ''masaustu gorunum'e tiklayinca butun bloglari gorebiliyorsun.. biraz karisik anlattim ama cozebilirsin umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önceki halinden biraz biçimsiz göründü ama halloldu! Çok teşekkür ederiiiim >.< ♡

      Sil
    2. Ay ne demek ^_^ ben de buluncaya kadar cok acı çekmiştim :D isine yaradiysa ne mutlu bana :-)

      Sil
    3. Yaramaz olur mu! Çok mutlu oldum sıkıntı hallolunca. Tekrar teşekkür ederim :)))

      Sil
  3. Blog en iyi pc den okunuyor bence telle hiç uğraşma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyfi bir tercih değil telefondan blog okumak. Henüz kişisel bilgisayarım olmadığı için telefonla blog okuyup, güncelliyorum, yorumlar için de aynı durum geçerli.

      Sil
  4. Aynen bende cok yasiyorum bunu cozumunu bulursan lutfen paylas :)
    Ben en iyi webden pc den acmayi seviyorum blogu. Takibi her anlamda daha saglkli ve guzel oluyor. Telden hersey kisitli gibi .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çözümü yazının sonunda ^^
      Kesinlikle benimde asıl tercihim bilgisayar ama telefondan bağlanmak şimdilik bir mecburiyet benim için maalesef :/

      Sil
  5. Bende mobilden kullanmak zorunda kaliyorum gun icinde. Ancam aksam bakabiliyorum pc.den cozumu denedigimde yapamadim tekrar ugrasicam cok tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  6. Telefonlar blog için baş belası olabiliyor, genelde bilgisayarı tercih ediyorum ben, ama çözüm işe yarıyor... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, tam bir baş belası. Dr coffee sağolsun birazda olsa telefonun verdiği sıkıntıyı halledebildim :)

      Sil
  7. tek bu olaydan dolayı mobilden bloglara bakamıyordum.
    hem coffe'ye hem de sana çok teşekkür ederim Kız, çok yararlı bir sunum olmuş. can kurtaran gibisiniz. ^^

    YanıtlaSil
  8. Mutluluğumu nasıl ifade edebilirim.:) Masaüstü kutucuğunu işaretleyince GFC deki tüm blogları görmeye başladım. Aylarca ne çektim, herkesin derdiymiş meğerse. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil