1 Ocak 2016 Cuma

Merak Ediyorum O.O -Mim-

Selam!
Değişik bir mimle karşınızdayım!
Öncelikle mim için River'a teşekkür ediyorum :)
River'ın mim yazısı için tık tık
River'ın bloğu için tık tık

"Merak ediyorum! Takıntılarınızı, sevdiğiniz ya da sevmediğiniz genel şeyleri" denmiş.
-Bir işe başlamadan önce çok hesap yaparım, basit bir işi yaparken bile. Şunu şimdi yaparım, şunu akşam yaparım, bunu bundan sonra yaparım ya da bu kitap masanın şurasında dursun alacağımda buradan alırım, havlular şu şekilde katlansın, şarkıları şu sırayla dinleyeyim falan filan. Aslında düşününce çok garip bir huy değil gibi geldi ama her şey düzgün ve sıkıntısız olacak diye giriyorum bu hesaplara ve bazen çok yoruyor.
-Şu hoşlandığım çocuk var ya(Unutamadım halen, evet.) onun neye ilgisi var neye yok araştırıp bende o şeylerle ilgilenmeye başlamıştım. Ha sevmediklerimle ilgilenmedim ama zevkliymiş kerata, sevmediğim pek bir şey çıkmadı :D League of Legends'e, Hannibal dizisine, Mirai Nikki animesine(sonra bıraktım bu animeyi, sıkıldım.) onun ilgisi var diye başladım. Hatta etrafta bunların çok muhabbetini yaptım belki kulağına gider diye de(hesapçılık :D ) pek işe yaramadı. Ha, kulağına gitti aslında da bana pek işe yaramadı gibi geldi. -yazar gözleri dolarak ekler- Abla diyor bana yaaa, işe yaramış mı sizce?!?!(Bir arkadaşım daha önce bana "Sana hiç çıkma teklifi eden oldu mu?" diye sormuştu, ben hayır diyince de "Birinin buna cesaret etmesi çok zor" demişti. Acaba sıkıntı bende mi ya? Çıkma olaylarını laubalice buluyorum ama en azından sevip sevmediğini öğrenmek isterdim.)
-Hani yaş pastalara eklenen dışı çikolata kaplı fıstıklar var ya, hiç sevmiyorum onları. Hatta sırf bu yüzden pasta alırken sorarım özellikle, içinde yoksa öyle alırım.
-Bir insanın hayatında kitap, edebiyat, bilim, sanat v.s. tarzı en azından bir şey yoksa o insan bana boşmuş gibi gelir. Kasıtlı olmuyor bu ön yargı. Hele birde sürekli karşı cins muhabbeti yapan biriyse daha da boş gibi geliyor. Bırakmaya çalışıyorum bu huyumu...
-Toplumsal mesaj verme olayına çok takıntılıyım. Sanat toplum içindir yargısına oldukça önem veriyorum, özellikle film ve dizilerde. Ha, mantıklı bir mesajı olmayan yapımları da izliyorum tabi ama eleştiriyorum da bol bol(Nihihihi)
-Filmlerde aşk diye cinsellik sahneleri eklenmesini inanılmaz saçma buluyorum.
-Sabah uyanır uyanmaz neredeyse yarım litre su içiyorum.
-Mesajlaşmaktan nefret ediyorum, yüz yüze konuşma taraftarıyım.
-İnsanların buluşmaya vaktim yok demelerinden hoşlanmıyorum. Benimde bazen vaktim olmuyor ama yine de işlerimin arasına sıkıştırmaya çalışıyorum.
-Para biriktirmeyi seviyorum ama  harcamayı da severim :D Hesapçı biriyim demiştim zaten, istesemde müsrif olamam.
-Bir işi yaparken yöneten kişi olmayı seviyorum ama işi becerebilecek kişilerle çalışıyorsam.
-İnsanların tavır ve hareketlerini çok irdeliyorum. Bu huy çok kötü çünkü önemsiz bir harekete bile mana yüklememe neden oluyor. Son zamanlarda epey azalttım bu illeti.
-Sigara içmek ilgimi çekse de yan etkilerinden dolayı(spor yaparken zorlanma, koku, dişlerin lekelenmesi ve çeşitli hastalıklar)  içmeyi düşünmüyorum.
-İnsanların planlarıma müdahale etmesine katlanamıyorum. Cidden çok sinirleniyorum.
-Müzik dinlemediğim bir günüm bile yoktur. Ben de çok ayrı yeri var müziğin. Müzik listemde her ruh halime hitap eden şarkılar var ve çevirip çevirip dinlemekten hiç usanmıyorum(1036 parçadan bahsediyorum tabi :D )
-Yalan söylemekten nefret ediyorum. Hayatımda sayılı kez yalan söyledim onlarda çok mecbur kaldığım için. Mümkünse söylemek zorunda bile kalmayayım ve lütfen insanlar da hadleri olmayan şeyleri sormasınlar lütfen.
-Mükemmeliyetçiyim hem de çok aşırı bir şekilde. Hayatı kendime dar ediyorum biliyorum.
-Araştırmayı ve paylaşmayı çok seviyorum bu sebeple beni çok tanımayan insanlar tarafından hep ukala damgası yiyorum ve bu durumdan nefret ediyorum.(Boş insanlar ön yargım bu durumdan dolayı oluşmuş olabilir.)
-Kendi kendime psikologluk yapıyorum, sıkıntımın temelinde yatan sebebi kendi kendime çıkarabiliyorum. Sadece sonuca vardırmak ve çözmek de bazen zorlanıyorum bu sebeple sanırım destek almam lazım.
-Gotik, çılgın tarzlara ilgim var ama benim ilginç pek çok şeye ilgim var zaten. Giyim tarzımın çılgınlıkla uzaktan yakından alakası yok :D
-El öpmeyi sevmiyorum.
-Hasta insanların misafirliğe gelmesini ve durumdan habersiz masum insanları hasta etmelerine gıcık kapıyorum.
-Dışarıya çıkmadan illaki dudak kremi ve yüz kremi sürerim(yazın da güneş kremi), ayrıca kaşlarımı tararım :D

Aklıma bu kadar geldi ^^
Mimi bu kadar geciktirerek muhtemelen en son yapan ben olduğumu düşünüyorum ve kimseye paslamıyorum. Ha eğer yapmayan varsa buyursun yazsın, keyifle okurum :))
(Umarım daha; başarılı, enerjik, mutlu, huzurlu ve dolu dolu bir yıl olur 2016 ^^)
(Filmin yenisi çıktı ben halen eskisinin müziklerini dinliyorum :D Ha bu arada, aşık maşık olmadım :D )
Sevgiler
Kız
Not: Çizimler sanat eseri olmadığında bile çizen kişi için kıymetlidir bu sebeple lütfen yazıdaki görseli izinsiz kullanmayınız ^^

10 yorum:

  1. Görmeyeli uzun zaman oldu. Ben bile daha sık gelir oldum buralara. :D
    Ve beni anlatan başka bir blogger daha... 16 madde tutuyor. Anlaşılan bu bloggerlar birbirine çok benzeyen yaratıkalar.
    Kalemine sağlık!
    Gülücükle Kal!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogger güzeldir özellikle, kafa dağıtmak için :)
      Aslında sadece bloggerlar değil bütün insanlar ne kadar farklı olmak için çabalasa da birbirine çok benziyor. Bloggerların farkı bu benzerlikleri açıkça yazmaları. Bu sebeple daha ayrı bir seviyorum Blogspot'u :)
      Teşekkürler.
      Sendee :)

      Sil
  2. aksine bende düşünmeden yaparım sonra neden baştan bunları düşünmedim! altından kalkabileceğimi sanmıştım, kim sanıyordum o an kendimi wonderwoman mı? diye söylenirim. en iyisini yapıyorsun kız, tertip ve bir nizam içerisinde yaşama planlı bakmak bence çok iyi. dışı çikolata kaplı fıstık değil de; badem şekeri nedense hoşuma gitmez. bu vakte kadar şayet sigaraya başlamadıysan, hiç başlama bile kız. gerçekten hoş birşey değil, ileride sağlığına olan zararları büyük. evet, evet, kabül ediyorum. bazı kişilerin ellerine yakıştırıyorum. (eh, sigara ile arası sıfır denilebilinecek. hatta yolda giderken karşı kaldırımdan kokusunu alıp yüzünü buruşturan bendeniz için hayli bir tuhaf bir görüş farkındayım)
    gothic konusunda katılıyorum öyle ki; bilir misin bilmem ama sims oyununda goth ailesi vardı. biraz kasvetli, barbekülü pembe çitli bahçesi yerine mezar taşları olan bir evleri bulunuyordu. benim en sevdiğim aile olup çıkmıştı. elbet kurgusu da etkilemişti. lakin şöyle bir şey var ki; tarz açısından gothic'den ziyade steampunk'un yeri apayırıdır. (biri beni mümkünse TARDIS ile o hayali döneme yollasın isterim!)
    bu arada ne güzel dilek ve parça olmuş o öyle. umarım bu sene içerisinde düşlerin, düş olmaktan çıkıp gerçekliğe kavuşur kız. yüzünde ki mütebessimin eksik olmaması temennisiyle. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yormadığı takdirde hesapçılık epey yararını gördüm, sadece bu konuda belki biraz esnek olmalıyım :)
      Sigaraya başlayacağımı pek sanmıyorum. Bazen görüntüsü hoşuma gidiyor ama sonra yan etkileri aklıma geliyor ve vazgeçiyorum :D
      Sims'i çok kısa bir süre oynadığım için hiç duymadım o aileyi ama ilginçmiş :)
      Steampunk da çok ilginçmiş, ilk defa duydum. Biraz daha araştırayım onu :D
      Umarım hepimizinki öyle olur :)
      Seninde yüzünde kocaman bir gülúmseme olsun hep :))

      Sil
  3. ya o fıstıklar nasıl sevilmez bir daha anlatsana. En sevdiğim şeydir o benim. Resmen en sevdiğim iki şey tek paket :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pastanın içinde sevmiyorum, ayrı satılsa daha güzel bence :D

      Sil
  4. Dilara vardı bir zamanlar ona benziyor yazıların , güzel guzelll :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi? Dilara'yı ilk defa duydum ama benzettiysen demek :)

      Sil
  5. Sen de mi mükemmeliyetçisin? Bana da öyle olduğumu söylüyorlar :D Hata yapacağıma hiç yapmam daha iyi kafasında yaşıyorum :D Bir çok özelliğimiz benziyor. Ben yalan söyleyemiyorum, direk suratımdan anlıyor ki anlamasalar bile gülmeye başlıyorum :D Gotik veya çılgın tarzı ben de seviyorum ama uzaktan, spor giyimden ayrılmam :D El öpmeyi ben de sevmiyorum ve bayramlardan hiç hoşlanmıyorum :D
    Ortak noktalarım olan insanları görünce konuya bodoslama dalıyorum selam sabahı unutup :D O zaman merhaba! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya hep ya hiççilik çok sıkıntı verdi bana yaa. Bırakmaya çalışıyorum bu huyumu çünkü işe hiç başlamamak iyi sonuçlar doğurmuyor :(
      Ne güzel yaa ortak özelliğimiz olan insanları bulmak, ben de sevindim bak :)))
      Merhabaa :)

      Sil