15 Ocak 2016 Cuma

Şipşak, Hızlı Yazılar: Cemre

Yazar bir arkadaşım(Ne kadar havalı oluyor böyle deyince ehehe)(Deeptone'dan bahsediyorum tabii ki :D ) kitabında demişti ki:
"  Hayat çok güzel. Çok hızlı ve karmaşık yaşamaktansa arada bir yavaşlamak daha iyi. Yüzeyde hızlı gitmektense biraz yavaşlayıp derine inmek daha iyi gibi.
  Arada düşer kalkarız. Yolumuzdan çıkarız. İstediklerimizin, düşündüklerimizin uzağına düşeriz. Çünkü hayallerimiz, özlemlerimizle somut şartlar, gerçekler farklı olur bazen.
  Ama hayat her gün yeniden doğar, güneş gibi. Çiçekler gülücük dağıtır. Umutlarımız dans eder. Geleceğimizin pembe ve mavi gamzeleri dolar yüreğimize.
  Cemre düşer hayatımıza."

Nefes alıyorsak umut var demektir :)
(Hee, sen git bunu çalışman gereken kimya konuları için söyle birde. :D )


Sevgiler
Kız

14 yorum:

  1. Umut güzel şey ama ben artık o kadar umut edemiyorum, galiba çok şey bağladım olmayınca ağladım ondandır. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz tasarruflu kullanmak mı gerek o zaman :D Yaa ben harvurup harman savuruyorum bu umutları hep yaa, stok mu yapsam biraz? :D

      Sil
  2. Ayy kimya demeyin, eski günler geliyor aklıma, o alan daa doktoraya kadar gidenler var hihihi ne çektik be :)
    Umutsuz olmaz ki!
    Karga ile rast gelmedim daha ne gizemli imiş oysa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim bölümüm de kimyanın kardeşi olunca iç içeyim kimyayla :D Seviliyor ama zamanla yaa :D
      Olmaz tabi :))
      Karga öyledir, geçen bana birkaç şey anlattı aslında ama ben yazamadım. Hikaye de yazmamı istemiyor artık onun ağzından ama belki ikna edebilirim onu, deneyeceğim :))

      Sil
  3. Bu kimya var ya... adamı hayata küstürür :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deme öyle ama yaa :D Bir matematik değil yani :D
      Hoşgeldin bu arada :))

      Sil
  4. Deep Tone harikadır. Bütün kitaplarını aldım. İyi bir kısım yakalamışsın. Onda herkes bir şeyler buluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinliklee :))
      Benim sadece en son kitabı eksik, kitaplığımı eriteyim onu alacağım :)
      Çok yönlü yazıyor ya ondan :))

      Sil
  5. Ah ne güzel yazmış sevgili deeptone :) müziğinde çok güzel. Yeni tanıdım blogunu ama hemen ısındim. Buralardayım bundan sonra :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi :)
      Bende çok seviyorum ♡
      Hoşgeldiin :)))

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Ah, teşekkür ederim beğenmene çok sevindim :))
      Hoşgeldin bu arada ^_^

      Sil