18 Ocak 2016 Pazartesi

Şipşak, Hızlı Yazılar: Eyvah, Tırlattım!

Selaaam!
Tırlattım sanırım sevgili okur kişisi. Normalde şuan, sıkıştırdığım derslerimden dolayı zırlıyor olmam lazımdı ama ben mal mal gülüyorum. Psikolog ilaç da vermedi ama nasıl olduysa bünyemde hiç bulunmamış olan umursamazlık algı merkezime taht kurdu, gelen düşünceye tekme tokat dalıyor imansız :D Bak yine gülüyorum :D Ya umursamazlaştım dediysek de çalışmıyoruz demedik, sence ben o kadar umursamaz olabilir miyim? Cık cık :D Derse 2 dakika ara verdim buraya aptal ruh halimi atıp cöddö bör şököldö çölöşmöyö gödöcöm :D Iyyy gıcık kaptım kendime, belki sonra silerim bu yazıyı :D
Şuan ki ruh halim nasıl mı? The Veronicas'ın Untouched şarkısının söz yazarının ruh hali. Buyrun dinleyin anlarsınız :D
(Yaa, o kadar vahim işte :D )
Sevgiler
Kız

18 yorum:

  1. Yazı da şarkı da çok hoşuma kaçtı. Delirmek iyidir. Aynen devam Kız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akıllıya bir gün, deliye hergün bayram!!! :D Aslında durumum delirmemek için delirmek gibi bir şey, geçici savunma mekanizması yani :D Hep böyle olsam çekilmem :D

      Sil
  2. akıllı olmak da zor şimdi, kasmamak lazım, bak bana, teşebbüs bile etmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amaan akıllılar da deliriyor sonra, sağlam mı kalıyorlar sanki? Doğru yoldayız bence :D

      Sil
  3. Selamlar. Hikaye etkinliğimiz başladı haber vermek istedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam :) Haber verdiğin teşekkür ederim, merak etme takipteyim zaten :)) Finallerimin son iki günü kaldı, sınavlarım biter bitmez hemen okuyacağım. Ha bir de gadget ekleyeceğim :)))

      Sil
  4. Mörhöbö. :D

    Bence yazıyı silme. Yazıyı okumaya başlarken yatakta uzanıyordum. Bittiğinde ayaklarımı vura vura gülmeye başladım. :D Çok doğal bir yazı. :)

    Derslerde kolaylıklar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Höşgöldöön :D
      Tamam silmeyeyim :)
      Beğenmene çok sevindiim :))
      Çok teşekkür ederim ^_^

      Sil
  5. Hepimizin yoğun bir hayatı var bunların arasında delirmemek mümkün mü? Şarkı çok beğendim :) Deli olmak bazen güzel olabiliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat deliye güzel bee :D
      Eğlenceli şarkı, 2008 yapımı eski ya ondan da güzel :D

      Sil
  6. Normal olup ne yapıcaksın azıcık anormalite iyidir (: Bol şans

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geç farkettim ben bu olayın güzelliğini ama çok güzel yaa :D
      Teşekkürler :)

      Sil
  7. Bu güzel paylaşım için teşekkürler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne demek, ben teşekkür ederim :)))

      Sil
  8. Bence en güzeli delirmek.
    Deli olarak söylüyorum. Kafam her an güzel. Her şeye gülüyorum:D
    Umursamazlıkta ise.bir numarayım:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ne çok deli varmış yaa :D Yalnız olmadığıma sevindim :D

      Sil
  9. ahaha daha geçenlerde yolda bu şarkıyı dinliyordum daha doğrusu bu aralar bu kızların parçalarına sarmıştım. ama pek hoştu bak, kurstan eve dönerken gecenin bir yarısı sokakta son ses dinlemek. :D
    ve sakın bu yazıyı kaldırmayasın kız, böyle yazılar da çok hoş ki. insan deşarj oluyor yazarken. ne denli o insanlar arasında ben olamasam bile. belki aksiyon oyunu olsa olabilirim de... kısaca; bu tarz iç döküntüleri ayrı bir keyifli. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Enerjik eski şarkılar işte :))
      Beğenmene sevindim :))
      Çok beğenen oldu kaldırmayayım barii :D

      Sil