13 Ocak 2016 Çarşamba

Şipşak, Hızlı Yazılar: Final Haftası

Selamlaaar Sayın Sevgili Okuyuculaar :)
Ben Kız ve işte Şipşak Hızlı Yazılar'a hoşgeldiniiiz!

Beeh, tamam ya kestim :D Selam. Final haftasında olan enerjik bir öğrenciyle karşı karşıyasınız. Evet, biliyorum çok rastlanılan bir durum değil bu, özellikle de benim için mümkün değilmiş gibi bir şeydi bu durum ama değiştirmeye çalışıyorum işte kendimde sevmediğim bazı şeyleri, siz zaten anlamışsınızdır kii :D Efendim, bu durumun sebebi etraftan mümkün olduğunca gizlediğim bir konu(gizli zibilyon tane konumdan biri daha, halbuki buraya yazınca gizli olmuyor ama şşşş, sanırım ben farkında değilim bunun :D ) Psikoloğa gittim: 2 senedir bunalımda olduğumu(ya da bunalımlı bir ruh hali, ne derseniz artık) göz önüne alırsak gitmem gerekiyordu. E, gittim konuştum ve bazı sorunların daha çok üstüne gittim. Farklı bakış açılarına ihtiyacım vardı ama bu bakış açılarını yakınım olmayan birinden duymalıydım. İyi geldi bana, çünkü fark edemediğim bazı ayrıntılar görmemi sağladı. Şimdi bu konuları bu yazıya yığmayacağım çünkü çok sıkıcı olur. Bana yazı yazacak pekçok konu çıkmış oldu, memnunum bu durumdan. Motivasyon yazıları falan olacak yani önümüzdeki yazılar içerisinde :) Ders çalışmak konusunda değişen tutumum kendime biraz daha zaman ayırmamı sağladı ve bu da tabii ki daha mutlu olmamı. Önümde daha 1 haftası olan final hafta sürecim var ve bu bahsettiğim vakit ayırmalı ders düzenim halen deneme aşamasında. Bakalım nasıl olacak? :)
Aaa, bakın size bir video izleteceğim. Gülmekten öldüm yahu :D

Bütün hepsine tek tek bayıldım resmen, müthiş tespitler :D
"A-ha, ben buyum." dediğiniz tip var mı videoda? :D
Peki sınav haftasında ben nasıl bir öğrenciyim?
-Not vermeyi sevmeyen bir öğrenciyim ve bunu direk söyledim kaç kişiye "Üzgünüm notlarımı veremem" diye :D Çok gıcığım belki ama onlar da beni aptal sanmasınlar ah, piliiiiz
-Bunun dışında yukarıdaki videoda geçen iki özelliğim var: 6. tipteki "Kalacağım" psikolojisi, durum öyle olmasa bile giriyorum bu psikolojiye yaa :D Bir de genelde hiç değişmeyen durumum  8. tipteki durum: "Kahveye abanıp sabahlamak" :D
Şipşak, Hızlı Yazılar adı üstünde(seri başlatıp durma hastalığım ♡ ben), yazı da çok uzun olamaz haliyle. Ben gidip finallere ders kasayım :D
Hadi iyi bakın kendinize ^^
Sevgiler
Kız

10 yorum:

  1. Kolay gelsin, finaller iyi geçer inşallah :))

    YanıtlaSil
  2. Kolay gelsinn :) Hepsi çok iyi geçer umarım.

    YanıtlaSil
  3. Ben 4 ve 10'um :D Tam o tipim kesinlikle :D Ben de notlarımı da yakınlarım dışında kimseye vermem, derse gelselermiş aaa :D Sınavlarında başarılar, umarım bildiklerin çıkar ve attıkların tutar :))

    YanıtlaSil
  4. İkisi bir arada nasıl oluyor yahu hem çalışkan hem son çırpınış :D
    Aynı kafa işte :D
    Teşekkür ederim. Aaamin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çünkü son hafta çalışınca bütün dersler yetişmiyor :D Her zaman son çırpınışları yaparım, işe yaradığı kadar :D Ehem, tekrar başarılar :D

      Sil
    2. Tamam o zaman :D
      Ehem, tekrar teşekkürler :D

      Sil
  5. hadi çok çok başarılaaar ye hepsiniiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürleer ^^ Yarısı gitti yarısı kaldı :))

      Sil