22 Ocak 2016 Cuma

Şipşak, Hızlı Yazılar: Finaller, Zeze ve Sosyal Medya

-Bilin bakalım kim kimyadan 100 aldı? Evet, sevgili okur hoşgeldin :)) Daha 2 sınavımın sonucu açıklanmadan ortalamam hedefime ulaştı hatta geçti, kim bilir belki yatay geçiş garantidir hm? :))
-Geçen IU'nun son albümünde ki Zeze isimli şarkı hakkında bir yazı okudum ve IU'dan kesinlikle tiksindim. Nasıl sapkın bir kafa küçük bir çocuk hakkında böyle bir şarkı yazar ve çizim yapar?! Empati bile yapmak istemiyorum.
-Okulun sayfasını takip etmek için açtığım facebook dışında sosyal medya hesaplarımı sileli epey oluyor. Sabah kardeşimin Instagram hesabından dolaştım biraz ve iyiki silmişim dedim. Dünyanın belki de en saçma yerleri bu sosyal medya uygulamaları/siteleri(Blogspot'u sosyal medya dışında tutuyorum çünkü oraların zihniyetinden oldukça farklı bir alem burası): İnsanlar eşyalarıyla, güzellikleriyle, vücutlarıyla, yedikleri-içtikleriyle hava atmaktan; birbirini kıskanmaktan başka bir şey yapmıyorlar. Herkes aferin manyağı olmuş resmen "Benim 500 takipçim var." "Fotomu 1000 kişi beğendi."... Durum gerçekten vahim. Bir de bu işe kendini kaptırmış kişilerin kendi gibi olmayanları hor görmesi, ezik görmesi falan yok mu tam cinnetlik! Don't judge challenge(Yargılama! Meydan okuması) meşhur olmuştu bir ara. Mesaj şu: Başta çirkin olan kişiyi(sivilceli, gözlüklü, özgüvensiz duruşlu ve hatta çok ileri giden bazı zeka küpleri için de eşarplı kişiyi) görünce sakın YARGILAMA çünkü aslında o taş gibi(çok güzel yüzlü ve vücutlu)... Çirkinlik algısı insanlar için ne manada olduğu çok önemli bence. Bu düşünceler üstüne de bir karalama yaptım, buraya da atma fikri geldi; malum bloğu boş bırakmayı sevmiyorum.
Bir de mesajını beğendiğim bir karikatür gördüm geçen, onu da görün istedim.

Bana işsiz, programsız kalmak iyi gelmiyor. Arabeske bağladım yine. İğrençlik yapayım mı? Evet mi?
Böle zamanlarda aklıma düşüyon mafi gözlüğm!!! Şimdi beraber oturup sosyal medyaya lanet okuyabilirdik. İt kuld bi as :(

Sormuştum sana değil mi okur :D

Sevgiler
Kız

16 yorum:

  1. Sosyal medya hakkında söylediklerine kesinlikle katılıyorum.Bende instagramı kapatalı oldu baya.Ya çok saçma bir şey özellikle şu yemek,kahve filan çekip koyuyorlar ya durmadan.Hadii bazı kahveli fotolar yalan söylemeyeyim benimde görsel olarak hoşuma gidiyor ama o yemek fotoları ne öyle ya çıkın bir dışarı bakın kaldırın kafanızı şu aptal aletlerden ay bak yine yükseldiim benn :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yükselmen gayet doğal çünkü insanlar iyice bu girdapta kaybolup gidiyorlar :/

      Sil
  2. Wooow süpersin ! tebrik ediyorum

    YanıtlaSil
  3. Bir arkadaşımla bir fotoğrafım vardı. Böyle çok eğlenirken ağzımı üç metre açmış gülüyorum o prenses gibi çıkmış. neyse arkadaş gurubu o gün çektiği fotoğrafları drive da paylaştı. Görüntü kalitesi bozulmasın tabi. Neyse bende bu ağzımın açık olduğu fotoğrafı koydum sonuçta eğlendik. Nilkuşu benimle görüştüğü ilk gün telefonumu aldı fotoğrafı sildi. Böyle bir fotoğraf nasıl koyarmışım :D Şimdi fotoğrafta bok gibiyim diye o fotoğrafın güzelliği mi bozuldu. Deli gibi eğlenmişim işte :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes neye odaklanırsa onu görüyor değil mi :) Şimdi bu lafı sosyal medya hakkında yaptığım yorum için de düşündüm ama yok yaa; sosyal medyanın zararı yararından o kadar çok ki.

      Sil
  4. Instagram da yemek fotoğrafı paylaşmaya korkuyorum ben.Gecenin bir vakti biri o resmi görse,canı çekse.Sonra da bana bana bir güzel küfür etse,sonra bir de günahı bana gelicek.Hic bulasmayayim.En iyisi anı diye kalmasını istediklerini koymak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ne bileyim, ben sosyal medyanın kendisine biraz gıcık kapıyorum aslında. Pek çok kişi anı biriktirmekten yerine şov mekanı olarak kullanınca.

      Sil
  5. Sosyal medyanın düzenli kullanılması halinde muazzam bir kitle iletişim aracını dönüşebilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle kullanabiliyorsanız ne mutlu :)

      Sil
  6. 100 alacak kadar hicbir zaman zeki olabilecegimi düşünmüyorum.
    Zeki olmasamda o kadar çalışkanda olmak istemiyorum:)
    Blog hariç hiçbir sosyal medyada yokum:) ve mutluyum:)
    Filmler,kitaplar,blogum hayatımda güzel anlarımı dolduruyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalışmak tercih meselesi işte yaa :))
      Öyle değil mi yaa :)))

      Sil
  7. valla çok sırıttım sölediklerine ayrıca tebriks :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yorumunu görünce sırıttım :)
      Teşekkürler ^^

      Sil
  8. Aferin yaaa!... Daha bugün annemle Kimya'nın nasıl zevkli olduğunu ama sınavlarının çok zorlayıcı olduğunu konuştuk. Kimya okusam kozmetikçi olurdum kesin bu arada :)
    Sense gelmiş, 100 aldım diyosun. Hadi ne hedefin varsa gerçekleşsin ve çok mutlu ol inşallah tatlım... <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıh kıh, teşekkür ederim :=}
      Bencede kozmetikçi olurdun :D
      Amiiin, hepimiz mutlu olalım hep inşaallah :))

      Sil