21 Şubat 2016 Pazar

Düşünüyorum da

Yapılacak çok şey var. Büyük bir işe giriştim. İmkansız değil, sadece büyük.
İngilizcede bazen boğulacak gibi olabiliyorum, halbuki çok seviyorum yeni dil öğrenmeyi. Ne bileyim işte, cümleyi doğru kuramadığımda, asıl kelimeyi hatırlayamadığımda, öğreneceğim ingilizce biyoloji terimleri düşününce biraz canım sıkılıyor. Şöyleki keşke bunları okul sağlasa bana da bu kadar efor harcamasam. Zaten bu yüzden yatay geçiş yapmalıyım ya, bu okul bana hiç bir halt sağlamıyor diye. Tercihlerde sıralamama uygun bir yer yazsaydım yatay geçişten vazgeçerdim sanırım çünkü yabancı bir şehirde tamamen odak isteyen bir hedef için çabalamak zaten yeni pek çok şey varken fazla zorlayıcı(bulunduğum üniversite doğup büyüdüğüm şehirde ama sıralaması benim sıralamın iki katı aşağıda). Tabii ki kolayı istedim ama bebek oyuncağını değil; hemen her günüm dolu ki. Bazı yönlerden kolay bazı yönlerden zor benim için işte.
Bazen diyorum ki keşke daha çok çalışsaydım geçen sene, sonra gülme geliyor "Bu sene çalış o zaman" diyorum kendi kendime.
Bu arada size anlatmadım: direksiyon sınavını geçtim. Hocalar sürüşümü çok beğendiklerini söylediler, sonra öğrendim 100 almışım. İşin komik yanı ne biliyor musunuz? Sürücü kursunun ilk derslerinden sonrada bunalıma girmiştim  hehe Hatta verilen onca parayı umursamadan babama kursu bırakmak istediğimi bile söyleyecektim ama nasıl oldu bilmiyorum bir anda sürüşüm düzelmeye başladı, sollama bile yapar oldum beh ne diyonuz :D Umudum şu: benzer durum şuanki halim içinde geçerli olur ve ingilizcem istediğim gibi olur, ayrıca biyolojinin üstüne daha çok düşüp de Campbell'i bitiririm(Campbell Biyolojisi kitabı) Umarım Simyacıdaki söz burada da geçerli olur.
"En karanlık an, şafak sökmeden önceki an'dır."

Sevgiler
Kız

6 yorum:

  1. Anlaşılan araba sürmekte yeteneklisin u kadar iyi not almışsan :D bu arada şu yabancı diller insanı bitiren tek şey yaa hele temelin kötüyse hepten yandın. İnşallah ingilizceni bir an önce geliştirirsin tekk dileğimm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Araba sürmenin sanıldığı kadar zor olmadığını düşünüyorum :))
      Ya aslında temelim var ama üşengeçim biraz şu aralar. Belki biraz motivasyon sağlamalıyım kendime sadece :D
      Güzel dileğin için teşkkür ederim :))

      Sil
  2. Yabancı dil öğrenmek en büyük eğlencem benim de :)
    Ehliyet işinde tebrikler.
    Gülücüklü Kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bloğundaki yazında bahsetmiştin :) Bende çok seviyorum yeni dil öğrenmeyi; bazen insanın hayatında sevdiği uğraşlarından soğuduğu anlar olabiliyor, bu an da o anlardan biri işte :/
      Teşekkür ederim ^^
      Sende gülücükle kal :)

      Sil
  3. Öyle olacağını düşünürsek eğer olacağına inanıyorum. Bu nasıl bir cümle oldu böyle :D

    YanıtlaSil