28 Şubat 2016 Pazar

Hikaye Yolunda

Gözleri, karşısında duran bir çift mavi göze takılı kalmıştı. Kalbini artık ona kaptırmıştı. Bunu, sol tarafındaki ağrı ve genç adamın elinde sıkışmakta olan kalpten anlamıştı. Kızın acıyla düşen kaşlarını ve kasılan çenesini farkeden genç adamın bakışları korku ve şaşkınlıkla doldu, yüzünü elinde farkında olmadan sıktığı kalbe çevirdi. Kalbin çırpınışlarını görünce elini gevşetti ve bakışlarını tekrar genç kıza çevirdiğinde gitmiş olduğunu farketti...
Not: Merhaba arkadaşlar :) Hikaye konusundaki pasımı Dreamella'nın etkinliğiyle biraz attıktan sonra kendi çapımda hikayeciliğe tekrar dönebilirim belki diye düşündüm ve hikaye yazma kararı aldım ama aklıma pek fikir gelmiyor. Ara ara yaptığım betimlemeler haricinde uzun bir hikaye yazmayalı(hikaye etkinliğini saymazsak) epey zaman oldu. Yukarıda yazdığım küçük betimleme üzerinden aklınıza gelenleri yazabilir misiniz? Bu bir olay olabilir ya da bir mekan, kişi veya zaman ne gelirse aklınıza. Hadi alalım fikirleri :)

Sevgiler
Karga

8 yorum:

  1. Çok güzel bir başlangıç olmuş canım eminim çok çok güzel hikayeler yazacaksın. İlhamın bol olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım güzel bir şeyler çıkar. Beğenmene sevindim :) Güzel dileğin için sağol :))

      Sil
  2. Hmmm... Zor ya, ben bu konuda hiç yaratıcı değilim mesela. Düz yazı istediğin kadar yazarım ama hikaye, öykü yazamam hiç ya.
    Gerisi güzel olacak gibi görünüyor. Açıkcası böyle bir girişin devamını çok merak ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes farklı şeye yöneliyor işte :)
      Umarım öyle olur :) Gerçekten mi yaa?? Çok mutlu oldum bunu duyduğuma :))

      Sil
  3. hımm bu adam zombi veya vampir ya da uzaydan gelmiş. kalbi kızartıp yiycek tamam fantezi bir giriş olmuş seninki. :)

    YanıtlaSil
  4. harika bir başlangıç olmuş, betimlemelerine hayran kaldım şu an. sürükleyici bir anlatımın var. bir an hani devamı diye durakladım kaldım.
    um... fikir vermede hiç iyi değilimdir totoro'm.
    zira hangisine el atsam distopik kurgulara doğru gider durur,
    bir dünyanın sonu gelmediği kalır. yalnız hakikatten çok ama çok beğendim. emeklerine sağlık, devamını bekliyor olacağım. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana totorom demen çok hoşuma gidiyor yahu :D
      Beğenmene çok sevindim gerçekten :)) Aklımda küçük bir şeyler oluştu, tek bölüm yazmak niyetim var zaten ama bakalım yaa. Sağım solum pek belli olmaz benim :D

      Sil