17 Şubat 2016 Çarşamba

Mükemmelsen Gel!


Hey sen! Mükemmel insan senii :D Hoşgeldin bakalım :)

Hayatınızda her şey yolunda giderken bir anda bir şeyler istediğiniz gibi gitmiyor ve deliye dönüyor musunuz?
Kendinizi fazla mükemmeliyetçi olarak tanımlıyor musunuz peki ya da sadece mükemmeliyetçi de olabilir?
Mükemmeliyetçilik olmadan hayatın felakete dönüşeceğini düşünüyor musunuz peki?
Bu soruların cevabı evetse sanırım sizde benim gibi bir mükemmeliyetçisiniz. Evet, bu durum pek çok zaman hoşumuza gitse de bizi oldukça gergin ve huzursuz da yaptığının farkında mısınız?
Şimdi kabul edelim, hiçbir mükemmeliyetçi bu durumdan(mükemmel için çabalamak) kurtulmak istemez, ki zaten kurtulunacak bir şey olduğunu da düşünmez. Ben de kurtulmak istemiyorum ama azaltmak istiyorum ve şu gerginlikle sinirden kurtulmak için çabalıyorum çünkü hem beni hem de etrafımdakileri çok yoruyor bu maksimum düzeydeki mükemmeliyetçilik. Belki benimle benzer düşünce ve durumda olanlar vardır diye de bu niyetim için izlediğim bir videoyu sizinle paylaşmak istedim.
Video biraz uzun(63 dakika) ama gayet yararlı olduğunu düşünüyorum. Videonun işlenişi: Tanımlama, belirtiler, örnekler, çözüm için tavsiyeler. Bu kanalda(İyi Hissetmek) ayrıca meli-malıcılık videosunu izlemiştim ve başka konular hakkındaki diğer videolarını da fırsat buldukça izlemeye niyetim var. (Meli-malıcılık videosunu izlemek isterseniz o video için tık tık )

MÜKEMMELİYETÇİLİK
Sevgiler
Kız

6 yorum:

  1. :) Ben hiç mükemmeliyetçi değilim sanırım. Olursa olurcuyum ben daha çok :D

    YanıtlaSil
  2. Bendeki sorun her şeyin ters gidip sonra en son darbeyle daha farklı yöne gitmesi. Anlayamadım gitti:()

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatın kendi garipliği o yaa. Ben artık kafa yormuyorum o konuya pek :D

      Sil
  3. Aman Tanrım! Ben manyaklık derecesindeyim ama şu sıralar törpüledim kendimi biraz :) du bi bakiym şu videoya da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Törpüleyince insan rahatlıyor biraz en azından :D
      İzle izle :))

      Sil