9 Şubat 2016 Salı

Tırnaklar ve Bıçaklar

Umut ve iyimserlik hayata tek bağlanabildiğim halatımken sürekli birilerinin tırnaklamasına hatta tek tük bıçak darbelerine maruz kalıyor.
Sürekli eleştirilerek yaşamak gerçekten zor. Tavırlarımın, düşüncelerimin, hayat tarzımın, hedeflerimin, başarılarımın ve daha nicesinin eleştirilmesi.
Evet, mavi gözlü Lecter'ı çok sevdim ve halen de seviyorum ama istesemde bu sevgiyi ona belli edemedim ve bu sebeple karşılık alamadım. Bu sevgime HEVES dendi. Ya, bu nasıl bir eleştiri! Ne yapayım yani. Bu eleştiriyi yapan sadece tipi için birilerine aşık olurken o heves olmuyor da, ben birini gerçekten kendime benzer görüp sevince heves mi oluyor?!?!
Evet, kendimi geliştirmek için bir sürü şey yapmaya çalîşıyorum ve hayatım böyle şeylerle dolu olduğu için kendimden bahsederken bunlardan bahsediyorum. Hayır, hayatım Ahmetler Cevdetler Nejatlarla dolu değil. Bu yüzden de bu konulardan anlamıyorum. Açıkçası dinlerken de bazen afakanlar basıyor.
Evet, iki kişiyi hatta daha çoğunu aynı anda idare edenleri duyunca nutkum tutuluyor çünkü bu iğrenç bir şey. Çocuksu olmamla alakalı değil bu halim.
Evet, yatay geçiş yapacağım. Bu sana hayal gibi gelebilir ama benim için o kadar olası ki, sırf bunun için o kadar emek harcıyorum ki! G*t yayan insanlar için herşey hayal ki zaten. Mesele de tam burada: ben yaymıyorum. Kurstan kursa, dersten derse koşuyorum. Hastayken bile okula gidiyorum, gün içinde yorulduysam gece kalkıp ders çalışıyorum. Geçen sene yapamadığımı bu sene yapıyorum. Hayat enerjimi emmeyi kesin artık!
Konuşmaya, ağlamaya ve koşmaya ihtiyacım var. Belki biraz da anlayışa. Dışardan çok güçlü görünüyorum belki ama gerçekten fazla eleştirilmeye dayanamıyorum. Nasıl olsa Kız takmaz diye düşünüp otu b*ku eleştiriyorlar. Yeter gerçekten..
Sevgiler
Kız
Not: 22 Blogger hikayesi için 1 haftamın tamamını kullanacağım. Hiç bekletmek istemiyordum ama ancak vakit ayırabileceğim yazmaya sanırım.

16 yorum:

  1. Seni böyle eleştirenler dostun değildir zaten. Ya da ailen.
    Gerçek seven insan eleştirmenin bile bir yerinin olduğunu ve üslubu doğru kullanmak gerektiğini bilir. Ne yaparsan kendin için yaparsın. Bu kadar kulak asma kimseye. Tavrını ortaya koy. Yok anlamazlarsa gerçekten dengesizler!
    O erkekler işine gelincede gerçekten kimler kimler ile çıktığını anlatan kızları anlamıyorum. Anlamakta istemiyorum. Her şey bir eglence onlara. Eğlenceden ötesi yok.
    İnsanları aldatmak nasıl bir eğlence ise!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yakınım olmayan insanların eleşirilerini genelde umursamam bile. Yakınlarım yapınca koyuyor çünkü sevdiğim ve kırmak istemediğim için ses çıkaramıyorum lanet olsun ki. Benim uzaklaşmam lazım sevdiklerimden çünkü ancak o zaman zarar verme çizgisine gelemezler sanırım...
      Aynen öyle, tam bir eğlence...
      Mide anlayışları çok farklı òyle insanların.

      Sil
  2. Eleştirilere kulak tıkmak gerek ama bunu söyleyen bile yapamıyor. Sanırım rahat gözüküne insanlar daha çok üstüne üstüne geliyor insanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya tıkayabildiğimde çok mutlu oluyorum gerçekten ama öyle zamanlar oluyor ki o insana ihtiyaç duyuyorsun ve kulaklarını tamamen açıp odağını ona yöneltiyorsun, işe tam o sırada koca bir mil batırıyor kulağına o kişi.
      Sanırım.

      Sil
  3. arkadasliklar kurmadan once sinirlarimizi ortaya koysak, karsi tarafa "buraya kadar gelebilirsin ben de senin orana kadar gelebilirim. haricinde kendi alanlarimiz var" mesajini verebilsek keske. cok sorun bunu yapamayisimizdan kaynakli biliyor musun? :/
    bunu yapabilmek dilegiyle ve kimsenin hayat enerjini kirmasina izin verme bazi seyleri duyma bile bence. gereksiz bir takim laflar :) ama soyle de olabilir sonucta bunu sana soyleyen kisi kim bilmiyorum belki de seni cok seven bir yakinin soyledi bunu. sadece seni yorgun gormus ve "yavasla" demek istemis olabilir ama yanlis ifade kullanmis net :) farkinda degildir belki. eger bu sekilde sana deger veren biriyse kirildigini goster ona bilsin ki ona gore devam etsin iliskiniz. niye boyle oneriler yazdim birden garip oldu degil mi? daha bloguna ilk gelisim ve cok biliyormus gibi tavsiyeler siraliyorum belki de sen benden kac kat daha tecrubelisindir. sadece cok taktigini gordum bu yazida ve boyle seyler hepimiz yasiyoruz. bu sorun evrensel ve bence sinir koymayi bilmedigimizden. oyle dusunuyorum. insallah cok saglikli ve yararli arkadasliklarin olur ileride. meraba:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşünceli sözlerin için teşekkür ederim
      Eleştirilerin bir kısmı gerçekten benim iyiliğim için bunu biliyorum ama öyle cins eleştiriler de geliyor ki. Yukarıda yazdığım "heves" lafı o kadar rahatsız ettiki beni mesela. Eleşiri çok geniş bir kelime. Konuşmaya gelince de verdiğim hiçbir örnek tam olarak istediğimi anlatmaya yetmiyor. Zihnim dinginleştiğinde bu konu da tekrar yazmak istiyorum.
      Sınır konsa bile unutulabiliyor ya da bile bile çiğnenebiliyor. Kuralcı bir insan olup bu tespitimi üzülerek söylüyorum.
      Hepimiz güzel arkadaşlıkları olur umarım.
      Merhaba :)

      Sil
  4. Umarım istediğine kavuşabilirsin. Yine de insanlar her yerde aynı.

    YanıtlaSil
  5. Bu otu b*ku eleştiren insanı hayatında niye tutuyorsun? Koş, ağla ve her ne yapmak istiyorsan yap ve erteleme.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıkarayım diyemeyeceğim kadar yakınım olanlar var içlerin de ondan. Arkadaş olanların bir kısmını çıkarma niyetindeyim ama.

      Sil
  6. Önemli olan yapıcı eleştirilerdir yıkıcıları dinleme bile :) Hikayeni de merakla bekliyoruz bakalım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman yapamıyor insan dinlememeyi maalesef :/
      Yarın gelecek :))

      Sil
  7. sen de anlatma kismeye etrafındaki, böle şeleriiii :)

    YanıtlaSil
  8. Çok anlatma diipin dediği gibi insan bi yerde anlatmak istiyor ama tut kendini. Gerçi mesele hepsine kızman değil bir tek lafı kişisel algılayıp kızman. Küçümsendiğini hissettiren bir laf çünkü heves deyip geçmek bir şeylere. Ay bilemiyorum tam anladım mı meseleye ama merak ettim bir maille kapını çalıcam yakında öpüldün kocamanaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin :))
      Maili bekliyorum o zaman ;)

      Sil