8 Mart 2016 Salı

Ben ve Aptal Hayat(Sınanıyorum!)

Sadece 2 güne bir yazı yazacağım diye kendi kendime karar almıştım ama dayanamayıp bozuyorum ve yazı yazıyorum çünkü yazmam lazım şuan :D
Selam Sevgili Okur,
Bugün çok zor bir gündü gerçekten. Yani eğer ben bu seneyi sağlam atlatırsam inanın beni kimse başka türlü delirtemez(abarttı) :D
Kimyadan lab dersimiz vardı bugün ve aferin bana derse geç kaldım(10 dakikacık yaa) ama kurtardım kurtamama da lab takımımdaki arkadaşım 20 dakika geç kalıp gelince de deneyi allak bullak edince sinirlerim zorlandı. Bir yandan hocalar deneyi çabuk bitirin diye acele ettiriyor(halbuki süremiz vardı daha), diğer yandan o çok geç kalan arkadaş deney tüpünü kırdı ve ısıtma suyuna kimyasal karıştırdı, diğer bir arkadaşım 2. defa elime kimyasal damlattı. Gelecekte kimyasaldan dolayı elinin yarısı olmayan deli bir moleküler biyolog olarak yazacağım bloğuma sevgili Okur(yine abarttı) Kıza defalarca dedim dikkat et şu kimyasallara diye bugün ne dedi bana biliyor musunuz "Ne olacak yiaaa, geçen de benim defterime damladı bir şey olmadı". Hey canım sen insan eliyle defteri bir mi tutuyorsun?!?!?!?!? Deneyin sonucu da hatalı çıktı bir de hocaların acele ettirmesi sağolsun! Ahh, yemin ederim sinirlerim nasıl zorlandı bugün anlatamam.
Sonra dersimiz edebiyattı, elime kimyasal damlatan arkadaşım sunum yapacaktı. Süper zekalı kişi sunumu bilgisayarına kaydetmemiş, dün gece yazdığı halini bilgisayarda muhafaza etmek için bilgisayarını kapatmadan gelmiş okula. Bende dedim ki(ne burnumu sokuyorsam) "Kaydet bilgisayarına, bak yanlışıkla silersin. Ver ben kaydedeyim." ve eveeet doğru tahmin, SİLİNDİ! Nasıl mahcup oldum, neyse ki bir kısmını önceden kaydetmiş de üstünden eklenecek yerleri ekleyerek düzeltmeler yapmasına yardım ettim ve defalarca özür diledim. Sonra oturdum düşündüm, kız elime kimyasal damlattığı için mahcup olmazken ben onun sunumu yanlışıkla sildiğim için nasıl üzüldüm. Sonra bir gülme geldi, siz anlayın...
Ya birde bir şey soracağım. Kaç gündür aklımdan çıkmıyor. Şu benim hoşlandığım çocuk var ya Mavi Gözlü Lecter. Şimdi o ygs'ye girecek bu hafta sonu. Ona mesaj atıp atmama konusunda çok kararsızım. Bulunduğum şartları da anlatayım size. Bu çocukla 2 sene önce beraber bir münazaraya katıldık ve o zaman çok samimiydik, bir süre sonra facebook'tan konuştuk ama bu sonra hem facebook'unun hem instagram'ını sildi dolayısıyla bağlantı kurabileceğim hiçbir yer kalmadı onunla. Daha önce de bana yanlış geldiği için numarasını da istememiştim münazara döneminde ama kardeşimde onun numarası var(arkadaşlar kardeşimle), bir şekilde numarayı alırım ama mesaj atmak konusunda ne yapacağım bilmiyorum. Mesaj atayım ama of işte burada tıkanıyorum. Çocuğun benden hoşlanıp hoşlanmadığını bile bilmiyorum. Offf, neyse yaa mesaj atmayacağım. Çok salak bir pozisyonda görüneceğim yoksa...
Şarkı için Drama'ya teşekkürler(Drama'nın bloğu için tık tık)


Sevgiler
Kız

10 yorum:

  1. Bence de mesaj atma sonra teşekkür ederim diye mesaj yazmazsa kırk saat pişman oluyosun yaşadım biliyorum :D

    Mahcup olma işinde ben de öyleyim adamlar hayatıma kastedip (abarttı) mahcup olmazken ben minicik şey yapıp bi milyon özür dilerim gerçi acısını farklı çıkarıyorum o ayrı :D

    Hepimiz topluca sınanıyoruz sonumuz hayrola :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın valla ya, o odunluk potansiyelini onda görüyorum zaten. Bazen inanılmaz kibarken bazen inanılmaz odun olabiliyor. Ay lanet olsun, benim de böyle yaşadığım bir şey var aslında yine bu çocukla. Hiç aklıma gelmemişti sen bunu diyene kadar. Yerin dibinde bana bir yer açsınlar yaa, sinirlerim bozuldu iyice :D

      Nasıl çıkarıyormuşsun bakayım, anlat belki biz de faydalanırız :D

      Umarım :D

      Sil
  2. mesaj olayına girme huzurunu bozma yaaa. diğerleri de hadi geçmiş olsun, çok fazla düşünceli ve hassas ruhsun sen yaa, ruhuna kimyasal dökülsün de ruhsuz ol biraas :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya girmeyeceğim zaten, gerek yok daha fazla huzursuzluğa.
      Amin :D

      Sil
  3. Valla bende hayat kısa diyeceğim o zaman :) Değer veriyorsan nezaketen mesaj atman iyi olabilir. Aklına takılıp kalmasından daha hayırlıdır.
    Geri dönüş yapmazsa eğer sende yoluna bakarsın değil mi ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklımda iki tarafın savaşı bu işte; bir taraf hayat kısa diyor, diğer tarafsa üzüleceksin diyor. Korkaklık belki ama mesaj atmayacağım :/ Sonuçları çok belirsiz çünkü. Onun da benim mesaj atmamı beklediğini pek sanmıyorum :/ Geri dönüş yapar yapmasına da nasıl yaptığı da önemli ya işte :/

      Sil
  4. Mesaj atma konusunda tavsiye veremem.Ben daha kendimle başa çıkamıyorum.Her yaptığım hareketle rezil oluyorum,kesin verdiğim tavsiye ile seni de rezil ederim.
    O kız nasıl biri öyle??Kimyasal döküyorsun,su değil.Bir de defterime döktün demesi yok mu?Ahhh hiç çekilmez o.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zor bu işler azizim :D Hiç de sevmem bu işleri ama çocuğu sevdim bir kere :D
      Dimi ya :D Anlam veremiyorum kızın hareketlerine :D

      Sil
  5. galiba bu konuda en son tavsiye verecek insan benim, çünkü daha kendime hayrım yoktur. ilişkiler konusunda berbatımdır, çözemem karşı tarafı yahut kendimi. yalnız deney sırasında kızın söylediğini okuyunca hayli bir şaşırdım. derler ya, ne ekersen onu bulursun, biraz trajikomik olmuş kızın sunumunun gitmesi. yine de sonradna toparlayabilmenize sevindim. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zor işler bunlar yaa :/
      Kızdan öc almak gibi bir niyetim olmamasına rağmen böyle olması cidden çok garip oldu, hayat kendi kendine cezalandırabiliyor bazen :D

      Sil