11 Mart 2016 Cuma

Gülümseten Bir Anı

2.5 sene önce ben lise 2. sınıftayken okul servisinde bir çocuk vardı, benden 5 yaş küçük. Düşünceleri, hareketleri normalden biraz farklıydı, muhtemelen psikolojik bir rahatsızlığı vardı ama etrafındakiler bunu hiç umursamıyor ve çocuğa deliymiş gibi davranıyorlardı. Ben bu çocuğa iyi davrandığım için de hep benim yanıma oturuyordu, benimle sohbet ediyordu. Bir gün geldi bana ve "Sen çok tatlısın" dedi. Çok gülmüştüm bu lafı duyunca, dalga geçmiyordum tabii ki, onun da dalga geçmediğini biliyordum. Sadece şunu düşünmüştüm; sanırım birinin bana bunu söylemeye cesaret edebilmesi için normalin dışında olması gerekiyor(yazar bu sırada öne düşmüş kafasını kederli bir şekilde sallar :D )
Bu anı nereden mi aklıma geldi? Eski okuluma uğradığımda bu çocukla karşılaştım ve yine o zaman ki gibi gülümsedi bana :D Demek küçük çocukların abi/ablalara karşı duyduğu aşk(daha doğrusu hayranlık) böyle oluyormuş :D Ben de küçükken arkadaşımın abisine aşıktım(hayrandım) ama o hiç farketmiyordur diye düşünüyordum, belki de farkediyordu ve benim şuan anlatırken güldüğüm gibi o da gülüyordur el kadar sıpanın tavırlarına. İnsan bazen her şeyin sadece kendi içinde olup bittiğini sanıyor ama hiç farkında olmadan çevresindekilere küçük anılar bırakabiliyor. Çok garip bir şey bu.

Sevgiler
Kız

8 yorum:

  1. Öyle güzel bir şey yapıyormuşsun ki onun yanında olarak. Hayatına unutulmaz bir dokunuş bırakmışsın bence. Küçükken sevgilerimiz öyle saf ki hiç unutulmamalı. Kirlenmemiş, karşılıksız ve bir mucize gibiler adeta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle olmuştur umarım :))
      Değil mi, büyüdükçe insan daha korkak ya da menfaatçi seviyor.

      Sil
  2. Ben de ilkokuldayken komşumuzun oğluna aşıktım ama ve o üniversiteye gidiyordu.Bana çok havalı geliyordu ve nasıl başardım bilmiyorum ama kazık kadar olmuş çocukla her hafta evcilik oynardım ve karı koca olurduk ^-^
    Yalnız sadece normal olmayanların beni seviyor demen hahaha kendine haksızlık ediyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vay bee :D Ben arkadaşımın abisiyle konuşmaya bile utanırdım :D
      Yok kız, sadece onlar cesaret gösterebiliyor demek istedim hatta yazımda da düzelteyim şimdi. O lafımın sebebiyse şimdiye kadar benden az çok hoşlandığını bildiğim hiç kimse gelip de söylemedi ondan :D

      Sil
  3. Hahah öyle düşünme ama :) Bizde seni çook seviyoruz :)

    YanıtlaSil
  4. Yaaa belki sen o zaman fark etmedin ama o ufaklığa çok büyük destek olmuşsun. Psikolojik sıkıntıları olan insanların genelde en büyük sorunu iletişimsizliktir. Sen bu ufaklığın duvarlarını yıkmışsın ve evet, çok tatlısın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım işe yaramıştır :)
      İhihihi, şımardım =(°v°)=

      Sil