22 Mart 2016 Salı

"I'm Your Biggest Fan!(Senin en büyük hayranınım!)"

Hayran: Hayranlık duyan, hayrette kalan, son derece beğenen, tutkun.
Gibi anlamlara geliyormuş sözlükte. Hemen her kelime de olduğu gibi insanların pek çoğunun oldukça kolay kullandığı gerçek anlamını tamamen kastetmedikleri halde bile kullandıklarını düşündüğüm bir kelime. Özellikle kişiye hayran olmak kavramının üstünde oldukça düşünülmesi gerekiyor bence çünkü kişilere hayran olmak çok geniş bir tanım. İnsanlar kusursuz olmaz ama kişiye hayran olanlar kusurları görmezler ve bu da fanatizm oluyor zaten. Gerçek anlamda fanatik olan insanlar çok kolay kullanılıyor ve çok kolay manipüle ediliyorlar. Bu durumu oldukça rahatsız edici buluyorum. Amaan neyse, işin bu taraflarına niye girdiysem, laf işte. Ben kişilere değil ama özelliklere hayran olmayı tercih ediyorum. Mesela bir örnek vermek gerekirse G-Dragon(Kwong Ji Yong)'un müzik zekasına kelimenin dolu dolu, tam anlamıyla  hayranım(belki biraz da dış görünüşüne hehe). Şarkılarını dinlerken anlamlarına bakma ihtiyacı duyurmadan bile vermek istediği hissi verebiliyor daha ne diyeyim ki başka.


Tanımayanlar için kısaca bahsedeyim GD, Big Bang isimli 5 kişilik Güney Koreli bir müzik grubunun lideridir. Grupla çıkardığı şarkıların haricinde pek çok solo çalışması da var. Şarkı sözlerini her zaman kendi başına yazmasa da çoğu zaman kendi yazıyor ve gerçekten fırsatım olsaydı dünyayı değil belki(çünkü fazla karamsar bir yapısı var) ama aşkı onun gözünden görmeyi çok isterdim. Bu grubu çok küçükken ablamla keşfetmiştik ve o zamandan beri hemen hemen bütün şarkılarını psikopat gibi dinler, kliplerini ezberlercesine izlerim :D


Ders çalışmaya otururken şarkı açmıştım ve onun çok sevdiğim şarkılarından birisi çalınca müzik listemde dayanamadım ve bu yazının başına oturdum :) Hadi o şarkıyı size bırakayım ve çalışmaya döneyim ben ^^


Merak eden olursa diye Türkçe alt yazılı videoyu da bırakıyorum. Ses kalitesi düşük diye onu tek başına eklemeyeyim dedim.



Sevgiler
Kız

8 yorum:

  1. Ay.. GD mi o.. Çok severim ben yahu! :))
    Sayende bilmediğim bir şarkısını dinlemiş oldum, çokta sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. One of A Kind albümünden bu şarkı. Altın değerinde bir albüm benim için aslında Gd'nin bütün albümlerini çok seviyorum :D That XX, Missing You, Today bu albümden yine. Dinlemediysen dinlemeni şiddetle öneririm :))

      Sil
    2. That XX'i dinlemiştim cidden çok güzel o şarkı, kalp kalp yani :)) Missing You'yu dinlememiştim ama hemen dinleyeyim o zaman :)

      Sil
    3. Adam yapıyor ediyor ve bir şekilde nefessiz bırakıyor şarkılarını dinleyen hayranlarını :D
      Tamamdır :))

      Sil
  2. Bu postunda GD ye babamın onayını tartıştık ikizimle :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amaan ne gerek baba onayına(Asi Kız yazdı) :D

      Sil
  3. iyi dersleeer kolay vizeleeer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ve teşekkürleer :)

      Sil