15 Mart 2016 Salı

Şipşak, Hızlı Yazılar: Hayat İşte

Beklemeyecekmişsin.
İnsanların seni sevmesini, seni kabul etmesini, derslerin güzel geçmesini, başarılı olmayı, hoşlandığının kişinin küçük de olsa bir bakışını, onaylanmayı...
Beklersen gelmiyormuş, gelse de çok mutlu etmiyormuş çünkü zaten o gelene kadar çektirmediği eziyeti bırakmıyormuş.
Ama, ne zaman beklemeyi bırakıyorsun işte o zaman her şey beklenmedik, süpriz oluveriyor bir anda. Hem beklememiş ve o sıkıntıyı çekmemiş oluyorsun hem de olunca mutlu olacağın şeyler seni mutluluk delisi bile edebiliyor.

Selam Sevgili Okur,
(Resim: Beyşehir Gölü)

Ne kadar yoğundu şu son birkaç günüm; önce mevsim alerjim öldürdü diriltti beni, bu arada gezdim de, Beyşehir'e gittim, çok güzeldi, sen de git. Doktora gittim alerji iğnesi bile oldum, heheh o kadar ilerlemiş meret, keçi boynuzu özütü iyi geliyor dediler, bulursam onu da içeceğim. Okul, boş geçiyor geçiyor sonra her şey bir anda toplanıp geliyor. Bir ton işim vardı şu son iki gündür, alerji de yavaş yavaş uzaklaşınca çok kolay olmuyor tabi yoğunluktan çıkmak.


(Resim: Beyşehir Yakamanastır Tabiat Parkı, Atik Yayla Restorant karşısında. Atik Yayla Restorant gerçekten mekan olarak da yemekleri olarak da çok beğendiğim bir yer oldu. Giderseniz sazan balığı yemeyi ihmal etmeyin(Kızarmış sazan balığının kilosu 20 TL, mangal pirzolanın fiyatı 70TL. Pirzoladan pek anlamam ama balık gerçekten iyiydi.)) 

Akşam trafiği berbat, insanlar gerçekten o saatlerde şaşkın şaşkın sürüyor arabalarını. Adamın bir tanesi marketin giriş kısmından çıkmaya kalkışıyor arabasıyla, bense aynı yerden markete girmeye. Trafiği kitlettirti, bir de kadınlar araba süremez derler. Şu kırmızı ışıklar iyi ki var ki trafik duruldu da kazasız belasız çıktım aradan. İnsan pişkin pişkin yaptığından emin olmayacak, kendini sorgulayacak da anlat anlatabilirsen işte.

Hayatı en çok sorguladığım ama belki de epeydir anlamadığım kadar anladığım bir zamandayım. Elimden geldiğince farklı düşünceler okumaya çalışıyor ve kendi yorumlarımı, çıkarımlarımı alıp uygulanabilirliğini test ediyorum ve bu durumdan memnunum. Hayat sandığım kadar zor değilmiş, cesaret edip denemek gerekiyormuş.

Fal makinelerini bilir misiniz? 1 TL atarsınız, elinizi içine sokarsınız ve sonra makine fatura gibi bir çıktı verir size, üzerinde motivasyon sözleri, şanslı numaralar falan yazar. Çok hoş bir alet, ben fal olarak değil de, paralı motivasyon cihazı olarak bakıyorum bu makineye çünkü çok güzel sözler çıkıyor içinden ve motive ediyor beni. Zaten hep derim, benim tek ihtiyacım motivasyon ve bu alet bunu bana çok ucuza sağlıyor :D Bakın son motivasyon çıktım :)

Hayat değişik be arkadaş, yaşıyoruz işte :) Ben şimdi üzerimdeki tatlı yorgunlukla Hayat Şarkısı'nı izlemeye gidiyorum ve sizi Bulutsuzluk Özlemi ile baş başa bırakıyorum. Kendinize iyi bakın efendim :)


"Sözlerimi geri alamam

Yazdığımı yeniden yazamam,
Çaldığımı baştan çalamam,
Bir daha geri dönemem.


Akıyorsa gözyaşım kurumasın,
Coşup seven gönlümse durmasın,
Dost bildik anılarım çağırmasın,
Bir daha geri dönemem.

Hiç bi kere hayat bayram olmadı ya da
Her nefes alışımız bayramdı.
Bir umuttu yaşatan insanı.
Aldım elime sazımı.

Yine aşınca çayın suyu boyunu
Belki yeniden karşıma çıkacaksın.


Göz göze durup bakınca
Göreceğiz,
Neyiz ve nerelerdeyiz,
Bilemiyoruz
Şimdi."

Sevgiler
Kız

6 yorum:

  1. İlk defa duydum fal makinesini. Aslında çok güzel bir şeymiş. Umarım bir gün deneyimlerim, tabi onun fal makinesi olduğunu anlarsam ^^ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında fal makinesi olduğunu hissettirir sana :D Bak benim kullandığım makinenin linkini vereyim sana:
      https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTieY3rgeZJzC_Nn5EH9whRCoRpZSN74BYpWuhTneXI-w3jNI8p
      Aktif link bırakmayı bilmiyorum yoruma, kusura bakma :/
      Farklı çeşitleri de varmış bu makinenin, Mısır temalıları falan, google da gördüm şimdi :D

      Sil
  2. Fal makinasını ilk lisede görmüştüm. Nasıl heycanlanmıştım. İlk falımdı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kandırmaca da olsa küçük mutluluk kaynakları işte :D

      Sil
  3. hii ben de çok seviyom o fal makinesinii her gördüğümde şöyle bi uğrarım :) bahar alerjisi kötü yaa kolayca atlatırsın umarım :/ Beyşehir Gölüü özledim bak şimdi en son 3 sene önce falan gitmiştim :/ Gonyada olunca deniz hasreti gidermelik bi orası var tabi benim de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hoş değil mi :D
      İlaçları düzenli alınca geçiyor çok şükür yaa :)
      Aynen, İç Anadolu'nun denizi gibi aynı :D İtiraf edeyim, martıları görünce falan küçük çaplı bir şok geçirdim :D

      Sil