31 Mart 2016 Perşembe

Şipşak, Hızlı Yazılar: Yaşıyorum İşte :)

Sınav haftası gelmeden bu denli stres yapan yegane insan benimdir herhalde. Derdim ne o da tam belli değil. Bir öyleyim bir böyle. (Sürekli kullandığım felsefik laf geliyoor) Hayat işte.

Selam Sevgili Okur,
Prospektüsünde yan etki olarak sadece ölümün yazmadığı alerji hapından kaynaklı uyuşmuş bir Kız var karşında. Kaç gündür sarhoş gibiyim, hayalle dünya arasında git geller yaşıyorum. Gözlerim odağını kaybediyor, aklım çalışmıyor ve donakalıyorum. Hatta geçen hiç yaşamadığım bir olayı yaşamışım gibi düşünüp onun hakkında fikir yürütmeye başladığımı farkettim ve durdum "Ben böyle bir olay yaşamadım ki" dedim. Heheh hayat işte :D Bu bahsettiğim yarı uyanık ruh halimden kaynaklı pek ders çalışabildiğim de söylenemez. Ama bugün daha iyiyim :)

Ya bir şey diyeceğim. Ben yatay geçişim kolay olsun diye üst sınıfların mesleki ingilizce dersine(dinleyici olarak) katılıyorum ve noldu biliyor musun? Hoca ders sonunda yanıma geldi ve "Senin ingilizcen çok iyi, gelecek sene yanıma asistan olarak alacağım seni" dedi. Ya yatay geçiş yapma niyetim olmasa yani bu okul gerçekten bana ciddi bir şeyler katabilecek olsa havalara uçacağım bir haber ama işte okulun şartları pek iyi sayılmaz... Yine de merak ettiğim için bir şey sormak istiyorum, asistanlar maaş alır mı?

Geçenler de, hayatım boyunca gerçekten tanıyarak hoşlandığım 3 kişiyi düşündüm. İlk ikisinde çok küçüktüm. İlki anasınıfından 4. sınıfa kadar hoşlandığım en yakın arkadaşlarımdan birisiydi, diğeri 4. sınıftan 6. sınıfa kadar hoşlandığım bir arkadaşımdı ve ikisi de bir dönem bana çok samimi davranıyordu ama ikisine de ne ben itiraf ettim ne onlar bir şey söyledi, tıpkı şuan da olduğu gibi. Mavi Gözlü Lecter da arkadaşım ve ondan iki senedir hoşlanıyorum. Oldukça şüphelendirecek hareketlerde bulunuyor o da ve ne ben bir şey söylüyorum ona bu konu hakkında ne de o geldi bir şey söyledi. Sadece ilk hoşlandığım çocuk gibi şıpsevdi çıkıp bu tavırlardan vazgeçmesinden korkuyorum. En samimi arkadaşlarımdan birisi açık açık ona hayran(Lecter'dan 1 yaş küçük bu kız) ve bu durum beni çok korkutuyor. Allah'ım lütfen. O kız her gün onu görebiliyor ama ben göremiyorum, onda(nasıl aldı bilmiyorum) telefon numarası var ve hatta mesajlaşıyorlar bile. Tek ümidim şu: Bu bahsettiğim kız oldukça çocuksu ve sanki kız kardeşmiş gibi bir his yaratıyor bende, umarım Lecter da öyle düşünüyordur...


(Şarkının altyazısı için altyazı butonuna basın ^^ )

Bu da bonus olsun :) (Görmezden gelince senin olmuyor Jehancım...)

Sevgiler
Kız

11 yorum:

  1. ovv inan totoro'm, o heyecanı yaşayan sen değilsin.
    sınav haftası yaklaştıkça, hatta bırak yaklaşmayı; gemici hikayelerinde bir tabir vardır ya 'kara göründü' diye. görünmeden bende ki, stres nirvanalarda dolanır. kendimi küçük bir dünyaya kapatmış gibi hissederim ki; böyle anlarda da şuan da olduğu gibi netten de, hobilerimden de koparım. aklımda ki tek şey geri sayıma girmesine ramak kalan sınav günleri olur. asistanlık işi için hayli sevindim doğrusu. um; daha evvel bir hocanın asistanlığını yapmadığım için bir fikrim olamayacak. yapan bir arkadaşıma danışırım bu konuda dilersen. ^^ -sanırım bende hiç meraklı değilim. çevremdekilere dahi sormadığıma bakılırsa. ama ne bileyim sanki özel hayatını didikliyormuş gibi hissederim işte. ondan pek soru sormam gerekmediği müddetçe insanlara-

    yalnız bonus parçayı görünce bayram çocuklarına döndüm. vallahi senin şu arkasında sürpriz yumurtayı anımsatan hediyeli şarkılarla dolu yazılarını okumayı özlemişim. :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız olmadığıma sevindim desem bencillik yapmış olur muyum? :D

      Zahmet olmazsa sorarsan çok sevirim :))
      Merak konusunda haklısın bence. Ben de çok soru sormayı sevmem, aynı sebepten dolayı.

      Sevinmene sevindim ben dee >.<
      Ben de senin yazılarını okumayı özledim be Riv :)

      Sil
  2. Hatta geçen hiç yaşamadığım bir olayı yaşamışım gibi düşünüp onun hakkında fikir yürütmeye başladığımı fark ettim ve durdum "Ben böyle bir olay yaşamadım ki" dedim.

    ben bunu ilaçsız yaşıyorum, durumum ciddi sanırım :D

    is it so'ya öpücükler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşhisi koyuyorum: senin uyuman lazım :D

      Eh, sen bilmezsen olmaz :)) Çünkü White Christmas'ı senin sayende izlemiştim :))

      Sil
  3. Ben de yapıyorum stres ya ne pislik bişi kafanda bir hesaplar yetişecek mi her şey iyi olacak mı soruları. :)
    Asistanlık işini hiç bilemiyorum ama asistan olacak kadar iyisin demek ki ben işte buna şapka çıkarırım. Tebrikler bir milyon kez. Böyle harika nice nice teklifler alırsın inşallah :)

    Öpücük koydum kaçtım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoksa hayalleri bırakıp evlenip çoluk çocuğa mı karışacağım :D

      Amiiin sende inşaallah Şeyma'm :))

      Kaçma dur, ben de öpeyim :D ♡♡

      Sil
    2. OLur mu öyle harika çocuklar yetiştirirsin ondan eminim de yine de hayaller bir başka. umarım göğsümüzü daha daha kabartacak şeyler yaparsın hem mesleğinde hem başka şeylerdee. we are your back. :P :)))

      Öpücüğümü almaya geldim ki hep gelirim :D :D :D

      Sil
    3. Ya açıkçası en son istediğim şey çoluk çocuk olayı. Düşününce bile daralıyorum, öyle böyle değil :D
      I love my back :D (ingilizceyi katlettim :D )
      Öptüm o zaman >.< ♡
      Dur bak öpücük yapan yüz yapmaya çalışacağım :D (Ders çalışmaktan kaçma çabaları :D )
      (● /\
      ^ >*)
      (● \/

      Sil
    4. Enee yayınlayınca düzgün durmadı :D

      Sil
    5. Ben mesajı aldım no problem :D :D <3 <3
      Ben de ders çalışıyım lafı açılmışken neye niyet neye kısmet :D

      Sil
    6. Oh tamam :D
      Kaçak öğrenci olmuşuz biz iyice :D

      Sil