20 Nisan 2016 Çarşamba

Benden, Hayattan, Müzikten

Selamlar sana Sayın Sevgili Okurcum :)
Nasılsın? İyisindir umarım :)
Ben iyiyim çok şükür. Sınav haftasını atlattım(söylemesi ne kadar kolay, neredeyse kafayı yiyecektim son sınavıma çalışırken...) ve yapmak istediğim pek çok şeyi yapmaya çalışıyorum şuan. Lise arkadaşlarımı ziyaret ediyorum, alışverişe çıkıyorum, kitap okuyorum vs. Tabi benim hiçbir zaman yapılacak görevlerim bitmeyeceği için aynı zamanda biyoloji ve ingilizce de çalışıyorum. Yani dün başladım açıkçası :D
Şu  resmi görünce aklıma River geldi hehe Paylaşmasam olmazdı :)
Yahu aklımda yazacak onca şey vardı gene uçtu gitti hepsi, aklıma gelenleri daha düzenli not alsam iyi olacak :/ Ben size son zamanlarda dinlediğim ve sevdiğim bir iki şarkıyı bırakıp gideyim madem.

Miley Cyrus ft. Ariana Grande - Don't Dream It's Over
Fanları değilim ama sesleri güzel ikisinin de valla :D Şarkı da yakışmış seslerine :) 
Stüdyo kaydı hali için tık tık
Şarkıyı asıl sahibi Crowded House'dan dinlemek isterseniz tık tık

Miley Cyrus - Twinkle Song
(Fan değilim dedim ama bu aralar çok Miley ve Ariana dinler oldum, hep Youtube'un suçu bunlar :D )
Ders çalışırken kendimi bazen çok huzursuz ve rahatsız hissettiğim oluyordu, gereksiz duygusallıklar yapıyordum. Neredeyse içeride yatan ev halkını uyandırıp hadi beraber oturalım diyecek kadar yalnız hissediyordum ve tabii ki böyle bir şey yapamayacağım için şu şarkıyı dinleyip iyice duygusallaştım ya ne diyeyim :D Bu şarkıdan; depresif, melankolik ruh hallerindeyken şiddetle kaçınmanızı tavsiye ediyorum efendim :D

Iggy Azalea - Team
Şu aralar bol bol Iggy dinler oldum. Eh, sonuçta hip hop sever bir insan olduğum için çok da yadırgamıyorum bu durumu ama işte şarkılarından çok vücutlarıyla(hatta en popüleri popolarıyla) ünlü olan sanatçıları tasvip etmiyorum(Nicki Minaj'ı da dinliyor, Beyoncé'u da dinliyor...) Emaaan, işlerini iyi yapıyorlar be arkadaş 

Daft Punk - Something About Us
Eski ve güzel bir şarkı. Aynı zamanda manalı ve duygulu da.

Sevgiler
Kız

2 yorum:

  1. Kız.. Şu okul işleri bitsin de hemen dön :)
    Paylaştığın şarkılarla pek aram yoktur ama dinledim hihi.. Miley Cyrus Twinkle Song şarkısını sevdim. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okul işlerim bitmez benim, bu sebeple aşırı yoğun olmadığım sürece buralarda olmaya çalışıyorum :D
      Beğenmene sevindim :))

      Sil