30 Nisan 2016 Cumartesi

Blogsözlük: Taze Kan

Blog dünyasının ilk sözlüğü olan blogsözlük'ü daha bu sabah duydum, üye oldum ve entry girmeye başladım bile. Henüz yeni bir sözlük olmasından kaynaklı yeterince canlı değil ama katkısı olacak her blog yazar ve/veya okuru sayesinde daha da eğlenceli bir yer olacağına eminim. Seni de beklerim, ben yine Karga ve Kız takma adımla oralardayım :)
Blogsözlük için tık

Alakasız Not: Toplanmaya çalışıyorum. Depresif ruh hali hoş bir şey değil.

Sevgiler
Kız

12 yorum:

  1. Geç bile kalmışız :) Haberdar ettiğin için teşekkürler :)
    Yıllardır depresyona girerim Allah seni inandırsın bir faydasını görmedim :-D Amaan çık tabi n'apcan oralarda bi başına :-P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek :))
      Aynen yaa. İnsan bazen mazoşistce zevk alıyor ama ı-ıh yani, güzel bir şey değil depresyon falan :D

      Sil
  2. Teşekkürler. Hemen üye oldum ve entry girmeye başladım :)
    Depresyon mu ? Havadandır o havadan ;)

    YanıtlaSil
  3. Ben de üye oldum umarım kabul ederler.

    YanıtlaSil
  4. Aaa çok mantıklı. Hemen saldırım entry artışı sağlamalıyım :)
    Gülücüklü Kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sözlüğün harekete ihtiyacı var, koş gel :))
      Sendee :)

      Sil
  5. Daha açılalı 1 ay oluyor zaten, pek çok kişi duymamış ;)

    YanıtlaSil