25 Nisan 2016 Pazartesi

Film: Esaretin Bedeli (Ya da Umut Deposu :D )


Umutsuz mu hissediyorsun?
Bütün belaların gelip seni bulduğunu mu düşünüyorsun?
Başına gelenlerinin kaderin olduğunu ve asla değiştirilemez olduklarını mı düşünüyorsun?
O zaman ben sana bir porsiyon Esaretin Bedeli öneriyorum. Nedenini filmi izledikten sonra gayet iyi anlayacaksın :)

Efsane filmdi. Evet, hiç abartmıyorum Sayın Okur. EF-SA-NE FİLM-Dİ! Duygusal açıdan odunun biriyimdir, saçma duygu selleri gelse bile kolay kolay ağlayamam ama bu filmde cidden gözlerim de doldu, kahkaha da attım. Mükemmel sonuyla ise kalıbıma sığamadım. Film bitince umut, mutluluk, heyecan hepsini bir arada yaşadım. Sana bu filmden birkaç replik okutmak istiyorum. Ya da... Aslına bakarsan film baştan sona alıntılanmalık ve bence ne ben buraya yazmakla uğraşayım ne de sen okumakla uğraş. Gidip izlersen inan daha iyi :)



Not: Filmde uygunsuz sahneler var. Hoş, bu sahnelere rağmen izlenecek kalitede bir film, yine de söylemeden geçmeyeyim dedim :D

------Bu çizgiden itibaren biraz zevzeklik yaptım yani okursan senin suçun, ben uyardım :D

Not: Tim Robbins'e her anlamda hayran kaldım filmde(rol olduğunu biliyorum ama lütfen bir anlığına hayallerimle başbaşa bırak beni :D ) ama kısa bir araştırma ile şuan 57 yaşında bir amca olduğunu öğrenince resmen yıkıldım -.-" Neyse filmde şekerdi en azından ama filmde de 45 yaşındaymış! Arkadaş, nasıl genlere sahip bu adam?! Sanırsın Johnny Depp. Tabi yaş biraz daha ilerleyince belli etmiş yaşını ama yine de şoktan çıkmam uzun sürdü biraz :D
Aşağıdaki resmi görünce bir şok daha yaşadım. Hayat acı gerçeği bir tokat gibi suratıma çarptı: Johnny bile yıllara dayanamamış be! Eh, adam 52 yaşında ama yine de ne bileyim insan üzülüyor işte :D

Yalnız güzelim filmin altına hiç hoş olmadı magazin kokulu yazılar ama neyse yaa :D

Sevgiler
Kız

10 yorum:

  1. "Esaretin Bedeli" çok sağlam film çok, öyle böyle değil!

    YanıtlaSil
  2. Film gerçekten efsane. Benim de hayatımda seyrettiğim en güzel filmler arasında ilk sıralarda yer alır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim izleyen pek çok kişi için aynı kıymettedir.

      Sil
  3. Bira ısmarlama sahnesi de müthişti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zekiceydi, tıpki diğer pek çok sahne gibi.

      Sil
  4. Esaretin Bedeli o kadar muhtesem bir film ki:D
    İzlerken hem büyük zevk aldım hem aynı umuttan bendede var mı diye düsündüm. Sonra fark ettim ki bendede beni idare edecek yaşatacak kadar umut var:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi :))
      Ancak umut varsa hayat yaşanılabilr olur, yoksa çekilmez onca dert sıkıntı :)

      Sil