4 Nisan 2016 Pazartesi

Şipşak, Hızlı Yazılar: Dünya Durmayacak

Selam Sevgili Okur,
Cumartesi başlayacak vize döneminden önce sıyırdı sıyıracak bir Kız var karşında. Hayır, sebebi sadece vizeler değil. Ay sen benim ne zaman tek bir sebepten dertlendiğimi gördün? Yo-ooo geldi mi bir bir değil sülalecek gelir dertler. Hepsini ortaya dökmek istemiyorum şimdilik çünkü şuan gayet keyifsizim, sadece bir tanesini atıp gideceğim buraya, hem de fikir danışmış olmak istiyorum(lütfen sessiz okurlar, siz de bir fikir beyan edin çünkü şuan her türlü fikre ihtiyacım var.) Mesele, yatay geçiş yapmak istediğim  üniversitenin(istediklerim arasında en tepede yaldızlarla süslü olan üniversite) muafiyet sınav tarihi tam olarak benim mütiş(!) okulumun final dönemine denk geliyor. O güne okulum sınav koyar mı kesin değil ama oldu ki koydular sizce ne yapmalıyım?(Final sınavlarının mazeret sınavı olmuyor bu arada) Sınava gelmeyip büte mi kalmalıyım yoksa sınavı yapacak hocayla mı görüşmeliyim ya da sınavların hepsini düzenleyen hocamla mı görüşüp o güne sınav koymamasını mı rica etmeliyim?(Yok devenin nalı! Adamın da çok umrundaydım ya "Hicim binim i gin bi işim virdi di. İcibi siniv kiymizsiniz ilir mi i gini?" Hayır, yatay geçişle alakası olduğunu da nasıl söyleyeceğim ki hocaya? Hofff) Of, ne yapacağım bilmiyorum. Yatay geçiş yapmak istediğim üniversite TOEFL, IELTS gibi sınavları da kabul ediyor ama TOEFL'a baktım mesela temmuzdan önce sadece 22 Nisan'da sınav var ve ben o zamana hazır olamam gibi hissediyorum. Yine de meraktan soruyorum TOEFL ve IELTS sınavlarına bir kuruma bağlı olmadan girilebilir mi? Girmiş olanınız varsa bana yardımcı olabilir mi?

Gün geçmiyor ki hayat beni sınamadan. Lanet olsun var ya, şu yatay geçiş sürecinde bir ton çelme takıldı ayağıma da geri kalktım yola devam ettim. Bundan da kurtulurum sanırım bir şekilde ama nasıl bilmiyorum şimdilik...

Şuan modum tam olarak şu:
(Şimdi ölmek istiyorum.)


"When it seems your faith has broken, by the second, losin' focus

İnancını yitirmişsin gibi göründüğünde, her saniye odağını kaybederken

Ain't no way to get off, get off, get off, get off
Katiyen olmaz pes etmek, pes etmek, pes etmek"

(Şarkının çevirisi için tık tık )

Sevgiler
Kız

8 yorum:

  1. Benim de bu hafta sonu uygulamalı sınavlarım var. Evin içinde Ajdar'dan Çikita Muz söyleyip duruyorum. :D

    Hayır, ölmek yok. Şimdi düşünelim azıcık. Benim Türkiye'deki üniversitemde büte kaldığın zaman bir mucize olması gerekiyordu dersten geçmen için. O kadar zor, o kadar sıkıntılıydı. Ama siz de öyle bir durum yoksa bence finale girmeyip, hayalinin peşinden git. Nasıl olsa büt var ve bir şekilde halledersin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın sınavlar ve yaşattıkları çılgın hisler :D

      Bazen hocalar uyuzluğuna zor yapabiliyormuş ama bazısı çok zorlamıyormuş diye duydum. Bir de rapor alıp hocanın insiyatifini kullanma fikri geldi yakınlarımdan birinden. Hocalarımın hepsiyle aram iyi aslında, bunu da denemryi düşünüyorum. Zaten bu tutmazsa büte kalacağım mecburen.

      Sağol Drama yaa :))

      Sil
  2. Allah kolaylık ve sabır versin;)

    YanıtlaSil
  3. ePEY ZAMAN GEÇMİŞ. Umarım her şey yolunda gitmiştir. Ses verirsen sevinirim merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir giriyor bir girmiyor.
      Blog okumaya pek fırsat bulamıyorum şu ara ama son yazını okudum ankete de oyumu verdim ^^

      Sil
  4. Canımsın. Onlar mühim değil, belli ki hayatın için önemli bir dönemeçtesin. Umarım yoluna girmeyenlerde de şimdi anlamasan bile sonra iyi ki diyeceğin hayırlar çıkar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Nabrut :)
      Umarım hepimizin hayatındaki şer sandıklarımız hayır çıkar :)

      Sil