14 Nisan 2016 Perşembe

Şipşak, Hızlı Yazılar: Mantık Bana El Sallarken

Kalbim hızlı hızlı çarpıyor, ellerim titriyor, gözlerimi bir an olsun kırpmıyorum, beynim tamamen dumura uğramış durumda ve fonda mahalle sesleri.
Hayır, bu bir aşık karşılaşma sahnesi değil. Sadece biraz fazla kahve içmiş biri.

O tatlı mahalle sesini bozup biraz Back in Black dinlemek ister misin? Grubun adı AC/DC (Alternative Current/Direct Current ın kısaltılması.) Meali Alternatif Akım/Direkt Akım. Biyofizik hocam biyoelektrik konusunu işlerken bahsetmişi bu gruptan. İsmini değil ama bu şarkısını biliyormuşum(Hoca tee ne zaman bahsetti bu gruptan, ben şimdi bakıyorum :D ). Diğer şarkılarına da fırsat buldukça bakacağım :)
Son vize biyofizik(O kadar fizikten bahsettikten sonra kimse de çakmadı zaten) Hadi ben fizik yapmaya gidiyorum ehehe-he he Tamam yaa, domates atmayın. Ya. Özür. Tamam. Tamaaam, sustuum.
Sevgiler
Kız

4 yorum:

  1. Bu grubu ben de kuzenimin ödevi sayesinde öğrenmiştim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ödevler ve dersler başka işe de yarıyor bazen değil mi :D

      Sil
  2. Hihih en sevdiğim şeylerdendir fizik. Ve haliyle de biliyor seviyorum bu grubu isimleri yeter :D
    Gülücüklü Kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh, fizik seviyorsan gayet normal bu durum :D Ben nefret etmem fizikten ama benim için vazgeçilmez de değildir :D
      Sendee :))

      Sil