28 Mayıs 2016 Cumartesi

Daft Punk - Something About Us


Sevgiler
Kız

8 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumu sildim yine yanlışıkla -.-" Ama hatırlıyorum neyse ki.

      Bu tip şarkılara karşı önyargını yıkmana sevindim. Daft Punk on numaradır :))
      Sende gülücükle kal :)

      Sil
    2. Hmm yanlışlıkla tabi tabi :)
      Bilerek sildim demiyo da ...
      Şaka şaka ben de yaşadım onu no prob :))

      Sil
    3. Şaka da olsa deme öyla yaa, telefondan girince bloğa çok sıkıntılı oluyor. Kaç defa çektim bunun sıkıntısını :/

      Sil
    4. en çok ben anlarım hihaa ay Allah bi daha yaşatmasın :D

      Sil
  2. ya sonra dinlesem olur mu bunu.
    Youtube döndü döndü zeki mürenlere geldi. Şu anda varya böyle sallana sallana şarkıya eşlik ediyorum.
    elbettt birgünn bulaşacagızz :D

    https://www.youtube.com/watch?v=te7b_if_bIs&spfreload=5

    o yüzden sonra dinleyeyim dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam yaa, acelesi yok. Şarkı burada sonuçta :)
      Ben de şu bıraktığın şarkıya bakayım hemen :)

      Sil