17 Mayıs 2016 Salı

Şipşak, Hızlı Yazılar: Homojenleştiremediklerimizden Misiniz?

Selam Sevgili Okur,
Alerjimin tekrar artması(mevsim geçişlerinde olan bir alerji) sonucu sulanmış heterojen haldeki beynimle mikemmel bir psikoloji içerisindeyim. Alınganlığım had safhada. Sanırım kilo aldım birde, kendimi beğenmez oldum. Sanırım bu beğenmememin sebeplerinden birisi de bakımı ihmal etmem. Önceden cilt bakımıma çok dikkat ederken şu ara o kadar ihmal ediyormuşum ki, krem bile sürmez olmuşum. Tüm gün dışarda olmak gerektiğindeyse cildim inanılmaz yıpranıyor. Bakarsan bağ olur, bakmazsan dağ. Eh o zaman, back to skin care!
Alerji demişken, deli gibi yorgunluk yapıyor yaa. Psikopat gibi uyuyorum yani öyle böyle değil. Doktora giddceğim yine mecburen çünkü önümde final haftam ve yatay geçiş için dil sınavı var ve vaktimi olabildiğince iyi kullanmam gerek. Keçi boynuzu özütü de kesin bir sonuç vermiyor maalesef ama alerjiyi hafifletiyor, söylemeden geçmeyeyim.
Telefondan yazı yazmak hiç keyifli bir iş değil yaa. Yazasım vardı ama üşendim telefonda yazınca.
Sende ne var ne yok bakayım? Hayat nasıl gidiyor?

Sevgiler
Kız

10 yorum:

  1. Selam sevgili yazar

    Öncelikle gecmiş olsun bir an önce iyilesmen dileğiyle telefonla yazmak güzeldir başta yoruyor fakat alışınca baya iyi oluyor ben tüm yazılarımı telefonla yazıyorum pcde yazmak yoruyor bide pc basinda yazacak birsey bulamiyorum ...

    Sevgiler
    Okur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Sevgili Okur :)
      İyi dileklerin için teşekkür ederim.
      Telefonumun klavyesi çok sık donduğu için kullanımı rahat olmuyor, bu sebeple sevemedim bu olla yazmayı.
      Sevgiler
      Kız

      Sil
  2. Bende de var o alerji belası ama tam olarak neye tespit edebilene aşk olsun. Testler falanda işe yaramadı. İşe yarayıp yaramadığını bilmediğim hap iğne veriyorlar ne zaman alerji olsam. Yorgunluk o sürekli uyku hissi alerjiden beter bilirim. Umarım finallerin iyi geçer :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı derdi çekmiş olan anlar işte yaa. Dert ortağım :D
      Sağolasın, herkesin ki iyi geçer umarım :))

      Sil
  3. Yazında kendimi gördüm -_-
    Ne olacak bu halimiz acaba, hala atamadım bende üzerimden şu mevsimsel geçiş şeysini..
    Ama yaşasın psikopatça uyumak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın uykuu!! Yine uyuyacağım şimdi :D

      Sil
  4. Geçmiş olsun karga ya ölümcül olmadığı için pek üzülemedim ama. :))

    İyidir bizden de nolsun okuyoruz yazıyoruz işte

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öldürmüyor ama süründüyor :D
      Okumak, yazmak en güzel iki eylem değil mi :)

      Sil
  5. Ah alerji çok kötü ya, ailemde tek alerjisi olmayan bendim, herhalde kendime nazar değdirmiş olmalıyım ki son yıllarda aleji ile boğuşup duruyorum. Geçmiş olsun ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu alerjilere ne sebep oluyor çok merak ediyorum cidden. Çok sinir bozu bir şey.
      Sağol, sanada.

      Sil