11 Mayıs 2016 Çarşamba

Şipşak, Hızlı Yazılar: Sen Gelsen Yeter


Bir dağ başı yalnızlığı yaşıyorum yeniden... 
Dağ başı yalnızlığı ölümden beter. 
Hiç kimse aramasa sormasa beni 
Sen gelsen yeter... 

Huzur ellerinin güzelliğidir. 

Gözlerin karşımda mutluluk denizi. 

Her sabah soframızda ekmeğimizi 

Sen bölsen yeter... 


Yüreğim seninle yaylalar kadar serin 

Ne bir çizgi hasret, ne bir nokta gam 

Yayla dumanı gibi gözlerime her akşam 

Sen dolsan yeter... 


Bende çaresizlik sonsuz kördüğüm. 

Bende sabır, sende naz... 

Gündüzünden vazgeçtim, düşümde biraz 

Bir yüz görümlüğü sen olsan yeter... 


Duymasa da hiç kimse 

Şâir gönlümün, sende karar kıldığını. 

Ve içimin şerha, şerha yarıldığını 

Sen bilsen yeter... 


Bir gün duysan bittiğimi, tükendiğimi. 

Çıkıp gelsen uzaklardan korkulu ürkek. 

Bir incecik dal gibi üzerime titreyerek, 

Eğilsen yeter...

-Yavuz Bülent Bakiler

Sorma Sayın Sevgili Okur, nedir bendeki bu haller :D
Fazla şiir okuyan bir insan değilimdir ama arkadaşım bu şiiri bana okutunca bir garip oldum. Şimdi oldu mu adım Keltoş Mavi Gözlü Lecter'ı seven Kız :D (Kendime taktığım lakaplar vol.254841564015 )


Ay, dinle dinle ne anlatacağım şimdi :D Bugün arkadaşlarımla otantik bir kafeye gittik. Türk kahvesi içtik ben dedim hadi geyiğine fal bakalım. En şapşal arkadaşımın eline tutuşturdum fincanımı "Ne görüyorsun, söyle bakayım" dedim. Kız evirdi çevirdi fincanı ve "Burada kel birini görüyorum" dedi. O sırada o kadar zor tuttum ki kendimi gülüp çaktırmamak için. Şimdi oturup bol bol gülüyorum bunu yazarken.(Bilmeyenler için yazayım: Hoşlandığım çocuk, saçlarını sıfıra vurdurttu. Artık o bir keşiş :D ) Ya tabii ki fala inanmıyorum, sadece böyle tesadüfler olunca gülmeden edemiyorum :D Sizde gülün istedim :)


Mesela geçen buna benzer bir tesadüf daha yaşadım. Yengem sosyoloji bölümü okuyor ve gerçekten insanlar hakkında beni çok şaşırtan tespitler yapıyor. Geçen aile fotoğraflarımıza bakıyorduk. Benim 4. sınıf fotoğrafım denk geldi. Yengem önce beni buldu, baktı konuştuk güldük falan sonra durdu "Bence var ya seni bu oğlanlar arasından şu seviyordur" dedi ve benim o 4 ve 5. sınıfta hoşlandığım çocuğu gösterdi. Ağzım açık bakakaldım yengeme :D Sonra "Doğru tahmin ettin. Neye dayanarak böyle düşündün?" diye sorunca birkaç açıklama yaptı ama gerçekten çok şaşırdım. Acaba olabilir mi demeden de edemedim doğrusu :D

Var mı senin böyle ilginç tesadüflerin, varsa dinlemeyi çok isterim :)

Sevgiler
Kız

15 yorum:

  1. Neye dayanarak o tespiti yapmış çok merak ettim. Bence sallamış tutturmuştur :))
    İlginç deyince de aklıma geldi. Dün kız arkadaşımla böyle çocukluğumuzdan nasıl geçtiğinden falan bahsediyoruz.

    Bir gün evleri inşaatken ayağına tahtaya çakılı büyük bir çivi batmış.
    O kadar çok şaşırmıştım ki şok geçirdim diyebilirim.
    Çünkü aynı şey kendi evimizin inşaatında benim başıma gelmişti. Tahtaya çakılı büyük bir çiviye basmıştım küçükken.
    Sonra tabi yahu belki de aynı gün olmuştur. Allah baba da bu iki şapşalı bir yerlerde buluşturayım demiştir.

    Bak bu da çok ilginç :)) Hep sen mi yazıcan azıcık da biz yazalım sen oku dimi.
    Kız kardeşim evleniyodu nikah memuru falan geldi tabi biz de ordayız.
    Adam anneme baktı baktı ben seni tanıdım dedi. Annem şu an 50 küsür yaşında 17 yaşında evlenmiş düşün kaç sene olmuş. Sizin nikanızı da ben kıymıştım dedi. Hatta düğününüz de şurda olmuştu falan diye anlattı.

    Ya düşünsene annenle babanı evlendiren adam senin de nikahını kıyıyo :))

    Bu anımı da paylaşayım dedim.

    Sevgiyle kal karga.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim o zamanlar hoşlandığım çocuğu kendi erkek kardeşine, benim o zamanlar ki hâlimi de erkek kardeşinin sevdiği kıza benzetmiş :D

      Kız arkadaşınla böyle bir ortak noktan olması ve üstüne yaptığın bu güzelleme gayet hoş bence :D

      Nikah memuru olayı çok şaşırtıcı yaa, adamda ne hafıza varmış :D

      Anılarını paylaştığın için teşekkür ederim :))

      Sevgiler

      Sil
  2. Ya şu tavlayı da görünce canım çekti resmen çoktandır birine yenilmiyordum. :)

    YanıtlaSil
  3. Bazen böyle tesadüfler olabiliyor, şaşırıyoruz her seferinde... :)

    YanıtlaSil
  4. tesadüf diye bir şey var mı acaba :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deme öyle şimdi, içime kurt düşürme :D

      Sil
  5. medeni bekar demiş ya doğru demiş tesadüf yok her şey tevafuk yani bir hikmet üzerine bir araya gelmiş. Eh senin gibi birinden hoşlanan herkes yaşar bunları yani yaşıyordur yani ben yaşıyorum sık sık. şimdi anlatmaya kalksam roman olur. hem bazısı kendi destanlaştırmalarım olabiliyor çaktırmayalım.
    Gülücüklü Kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu duruma tevafuk dersek fal doğru çıktı demek olur :D Tesadüf demeyi tercih ediyorum ben :D
      O destanlaştırmalar bende de oluyor bazen, normaldir herhalde yaa :D
      Sende gülücüklü kal :)

      Sil
  6. Tesadüf deyince aklıma hep aynı şey gelir. Bilgisayarlar daha yeni yeni evlere girmeye başladığında bana bilgisayar aldılar. Kullanmayı bilmiyorum. Arkadaşım geldi kurdu. Dedi ki 'chat diye birşey var..girip insanlarla konuşuyorsun eğer sende konuşursan klavyen gelişir' dedim tamam ama nasıl?.. 'Bak sana mynet'i açıyorum buraya tıklayacaksın bla bla..' Ben o akşam mynete girdim, derken pencereler açıldı. Slm, Mrb.. ya diyorum bunlarda neyin nesi derken son açılan pencereye yazmaya başladım. Ve koskoca internet ortamında halamın oğluna denk gelmiş olmam, onun bana yazılması, kim olduğumu anlaması ve aynı anda sohbetten çıkmamız.. ilk ve son chat olayımdır. Fena da bir tesadüftür. Hayatım böyle garip tesadüflerle doludur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooov, çok fena olmuş o :D Bu olay da aranızda anılmayacak bir sır olarak kalmıştır artık :D
      Tesadüfler çok farklı hislere neden olabiliyor işte :D
      Paylaştığın için teşekkürler :))

      Sil
    2. :DDDDD güldüm ve gidiyom.

      Sil
  7. ay sözlükte hoş yazıyoooon okuduuum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Deep :)) Çok yazamıyorum ama artık, yoksa başından kalkamıyorum :D

      Sil