7 Mayıs 2016 Cumartesi

Şipşak, Hızlı Yazılar: Uzay Boşluğunda Mutlu Olmak Kolay

Selam Sevgili Okur,
Arayı çok açmamaya çalışıyorum.:Yazmak güzel şey, umarım sen de okumaktan memnunsundur :)
Siyaset kusacağım yakında. Her yerde herkes siyaset yapıyor ve gına geldi artık. Kimse de tam araştırmıyor, kulaktan dolanlarla konuşuyor. Bak şunu bilirim şunu söylerim: İçinde bulunduğun durumdan rahatsızsan ya değiştirmek için ahlaklıca çaba göstereceksin ya oradan uzaklaşacaksın ya da susacaksın. Millet anca oturduğu yerden eleştiriyor(pek çok siyasetçi içinde aynı şey geçerli). Çok rahatsızsan o adamlar gibi çalış çabala geç başa. Kimsenin fanatiği değilim, herkes hata yapıyor çünkü insanız ama Allah'ınızı severseniz ota b*ka siyaset karıştırmayın yeter artık ya! (Yüzeysel bahsettiğim bu konu hakkında derin yorumlar alırsam yayınlamayacağım arkadaşlar, buranın da siyasete bulanmasını istemiyorum. Sadece bu konu hakkındaki sitemimi belirttim çünkü şiştim.)

İngilizce. İngilizce. Her yer İngilizce. Seviyorum bu dili. Biraz daha çalışma konusunu asılırsam amacıma da ulaşacağımı umuyorum. Bakalım neler olacak?

Mavi Gözlü Lecter keşiş olmuş yahu :D Geçen bir fırsatını bulup gördüm onu(tabii ki uzaktan) ve şok geçirdim. Öğrendiğime göre fırlama arkadaşıyla anlaşıp kesmişler saçlarını. İçim acıdı yahu, saçları çok güzeldi çünkü. Yaa, ne kadar şok geçirmiş olsam da yine de çok sevimli halen ama niye kesti ki saçları? Kimin dikkatini çekmeye çalışıyor lan bu?!?!?!?(dilim giderek argoya kayıyor bu noktada :D ) Faraziyetten hiç hoşlanmıyorum yahu. Haa bu arada, telefon numarasını da buldum(bkz. üstün araştırma yeteneklerim) ama ve fakat bir işime yaramıyor çünkü numarayı ondan almadım :D Mesaj atsam sapık muamelesi görmem muhtemel(Damn it!), eh bende mal mal, whatsapp profilini stalklıyorum anca. Snapchat'den de ekleyemiyorum. Ele orta malı gibi dağıtsın telefon numarasını ooh valla ya. Tamam, ben gidip istemedim ama kendi verivereydi nolcaktı! :(

Saçmalama modumu açık unutmuşum, pardon(kapatmadım halen).

Okul, ev, kurs üçlemesiyle bir hayat sürüyorum. Ekstra bir şey yapınca günah işlemiş gibi hissediyorum. Halim nolcak bilmiyorum. O zamaaaan, Son Feci Pisiklet!!!


"Bir gün oldu görmek istediğim
Garip birkaç şeyden biri
Havada uçan bir gemi
Ve uzaylı bir deli
"Gezegeninde bir sorun mu var?"dedi
Benim bildiğim hep burası böyleydi

İnsanların hissettikleri
Bu korku ve bu merak
Ölümün kaçınılmaz
Yan etkilerine bir bak
Şansımız döner
Güler ve ağlarız
Birbirimizi keser
Düşer ve kalkarız

Aniden doğan güneş
Nasıl da ruha eş
Yolculuk nereyeydi uzaylı kardeş?
Bilirim bu yolu
Ve yorgun olduğunu
Ve etrafına bir bak
Burada güzel şeyler de var

Bu dünyayı anlamak için
Anlayış gerekmiyor
Mavi gezegenimde kırmızı
Düşünenlere bir sor
Uzay boşluğunda mutlu olmak kolay
Burada her bi' gün ayrı bir olay

Sandığımızdan daha basit
Bu gezegende kurallar
Önüne bak ve şuna inan
Para kazan gerisi yalan
Ellerini ver
Demiştin bir kere
Kurgu da güzel
İsteyenlere

Aniden doğan güneş
Nasıl da ruha eş
Yolculuk nereyeydi uzaylı kardeş?
Bilirim bu yolu
Ve yorgun olduğunu
Etrafına bir bak
Burada güzel şeyler de var

Ben çocukken
Evrenimde gizemli şeyler yaşardı
İnsanlar öldüklerinde
Farklı bir şey başlardı

Aniden doğan güneş
Nasıl da ruha eş
Yolculuk nereyeydi uzaylı kardeş?
Biliyorum solgunum
Ama ben de yorgunum
Geri bırak beni
Benim ruhum dünyevi

Aslında benim tek bildiğim
O'nu hep istediğim
Şimdi nerede bilmediğim
Evrende bir nokta var
Var
Var
Var..."

Sevgiler
Kız

4 yorum:

  1. Siyaset konusundan bende çok muzdaribim yani ben seninle mi görüşmeye geldim siyasi tartışmaya mı geldim belli değil, ki ben tartışmada yapmıyorum hımmm, hıııhııı gibi geçiştirmeye çalışıyorum çünkü kimse haklı veya haksız düşüncesinden vazgeçmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem kimse kendi fikrini değiştirebilir bulmuyor hem de karşıdakinin fikrini değiştirmeye çalışıyor. Saygı çerçevesinde tarışma yapmak imkansız hale geldi resmen.

      Sil
  2. Damarıma bastıkları zaman çok pis siyaset yaparım ama karşındaki insanın da, saygılı ve bilgili olması gerek. Yoksa sırf ağız dalaşı oluyor, diğer türlü.

    Yakında, İngilizce kusacağım. :D Sana yorum yaparken kurduğum cümleleri bağırarak yazıyorum. Kendi kendime Türkçe konuşuyorum. Delirdim. :D

    Ben de bir zamanlar en yakın arkadaşım vefat edince saçlarımı ustura ile kesmiştim. Ama kökü sende işte. Şimdi acayip uzadı. :)
    Bir gün, bir delilik yapıp mesaj at. Kaderinde sapık olmak varsa da, ol gitsin. :D

    Yaşasın Son Feci Bisiklet. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O seviyeyi koruyabilene pek rastalamadığım için keyif vermiyor o tip sohbetler ve bu yüzden kaçıyorum soyaset konuşulan ortamlardan.

      Özlemişsin sen, ondan :D

      Yok bunun öyle bir derdi yok, sıyırmış bu ondan :D Demin whatsapp fotoğrafını değiştirdiğini gördüm, o fırlama arkadaşıyla çekinmiş. Retricayla efekt yapmışlar bir de, kafalar tam şırlak olmuş. Güleceğim diye bir hal oldum. Halen gülúyorum hatta :D
      Kardeşimin de arkadaşı olunca pek kolay olmuyor o kararı vermek ama olurda bir gün yaparsam ilk sana söyleyeceğim, söz :D

      Yaaayyy!!! ♡♡♡♡

      Sil