20 Mayıs 2016 Cuma

Şipşak, Hızlı Yazılar: Yorgunum

Selam Sevgili Okur,
Bugün yazıyı yazmadan önce başlık attım; farklılık iyidir.
Her zaman ki gibi olan biteni döküp günün mesajını da veripgideceğim.
Mayıs'ın son günü finaller başlıyor: Finaller için okunacak 1 kitap (aslında sadece 90 küsür sayfa), izlenecdk bir dizi(başka dersin kitap alternatifiydi), çalışılacak da bir yığın konusu var.
Finaller başladıktan sonra sınavımın biriyle yatay geçiş yapmak istediğim üniversitelerden birinin ingilizce sınavı çakışıyor. Aslında bu çok büyük bir problem değil, eğer hocayı ikna edemezsem Haziran'ın sonunda olacak olan büt problem(ramazan + sıcak = %@÷÷_#!#:&€@;:,?@=^&#@). Neyseki o kaçıracağım sınav da ingilizce ve oldukça kolay seviye(hadi yine iyiyim, yırttım kefeni)

Benim hem finallere hem de yatay geçiş için olan sınava hazırlanmam lazım(yeni başlamıyorum çalışmaya yanlış anlaşılma olmasın) ve şuan yorgunluktan kolumu kaldıracak hâlim yok. Sabah biraz dinlenip uyuyayım dedim, uyutmadılar. Hiç abartmıyorum 1 saatte 10 defa uyandırdılar. Evde 2 kişi hasta onlarla uğraştım durdun, birazda huzursuzluklar oldu bu sıralar.

Ağlamak istiyorum sevgili okur ama ona bile enerjim yok.

(Kolaj bana aittir :D )
Sevgiler
Kız

10 yorum:

  1. Finaller insana ölüm gibi geliyor. Ramazan geliyor. Bütlere kalmak istemiyorum. Evime gitmek istiyorum. Ôğrencinin çilesi bitmiyor!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başa gelen çekilir demişler. Mecbur çekeceğiz. Yalnız var ya, böyle zamanlarda okulu bırakmak fikri doğuyor aklımda ama sınavlar bitince gidiveriyor. Ev kızlığı hiç benlik bir olay değil. Sürekli ev işi yapıp beyaz atlı prensin gelmesini beklemek :D

      Sil
  2. Merhaba sevgili yazar. Ne kadar da dertlisin sen öyle. Üniveriste olayı vizeler,finaller işin bir de büt boyutunu var imiş. Allah yardımcın olsun. Yani üniversiteye gitmekten soğudum şuan. Evde oturup bekleme planları yapmaya başladım. Artık ne bekleyecek isem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      Amacım "aman dertten ölüyorum" demek değildi ki. Yazıdaki olumlu kısımlar çok dikkat çekmiyor sanırım :)
      Normal bir üniversite öğrencisinin çekeceği tek dert sıkıntı vize ve finallerdir, birde son senenin tezleri var. Ama ben sadece üniversite okumuyorum, yatay geçiş için de çabalıyorum. Yani, daha iyi bir üniversiteye geçmeye çalışıyorum. Yatay geçiş için iyi bir ortalama ve ingilizce seviyesine ihtiyacım var ve bunları sağlmak için bütün bu çabam. Hem bu sebeple hem de günlük yaşamın getirdiği bazı sıkıntılardan dolayı da yorgunum. Yoksa amacım üniversiteden soğutmak değil ki canım. Biraz zorlayıcı ama güzel bir yer üniversite. Eğer kariyer hayalin varsa bunun yolu genelde üniversiteden geçiyor, unutma ;)

      Sil
  3. Heeey Avatar'dan bir sahne! :)

    Bazen ağlamak için bile yorgun olunabiliyor... :)

    Ters Düz'ü okuyordunuz sanırım, öyle yazmıştınız, nasıl gidiyor? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet :)
      Olabiliyor işte :)
      Gidemiyor çünkü finaller ve yatay geçiş önüne geçti kitabın :/ Kafam biraz rahatladığında okumak istiyorum çünkü şuan okusam da yeterince keyif alamam biliyorum :/

      Sil
    2. Tamam. Doğru. :)

      Okuyunca alırız yorumları... :)

      Sil
    3. Kitabı okur okumaz bloğunda olacağım, şüphen olmasın :))

      Sil
  4. Ben hazırlıtayım ve daha bir vize ile baş edemiyorum,devamsızlıktan kaldım mı kalmadım endişe ile uğraş dur şimdi de.Bölüme geçince ne halt yiyeceğim acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya sıkıntı ne biliyor musun? Hocaların hani mesleğe hazırlaması lazım ya bizi, hani gerçekten önemli olan noktaların üstünde durmaları falan gerekiyor ya bunu yapmıyor hepsi işte. Bilgi yığıntısını yığıyorlar, hepsi mi önemli yoksa değil mi belli değil.

      Sil