24 Mayıs 2016 Salı

Şipşak, Hızlı Yazılar: ------

Onu gördüm ve hemen arkamı dönüp gittim. Onun beni görmesine fırsat bile vermeden. O da benim varlığımın farkında olmayarak 10 adım ötemden, yüzünü benden tarafa dönmeden gitti. Saçları çıkmaya başlamış. Ne kadar çabuk uzuyor saçları, yakında o düz ve yumuşak görüntüsüne kavuşurlar muhtemelen. Neden arkamı dönüp gittim biliyor musun? Ona uzaktan bakarken değil ama yakınından baktığımda, onun da yüzüme baktığını ve gülümsediğini görünce suratımdaki aptal gülümsemeyi engelleyemiyorum. Onu gördüğümde kardeşlerimi okuldan almak için okuldaydım ve eğer o hâle girersem beni görebilirlerdi. İşte buradan sonrası benim için kocaman bir problem...

******

Çok hastayım, yatak döşek yatıyorum. Ders çalışamıyorum bile şuan. İlaç içmeye başladım çabuk toparlanayım diye. N'olcak bilmiyorum...

Sevgiler
Kız

4 yorum: