7 Haziran 2016 Salı

Neden Karga?

Selam Sevgili Okur,


Adamkarga'nın benden ricası üzerine takma adımın sebebinden yani kargalara karşı olan ilgimden ve sevgimden bahsetmek istiyorum biraz.
Kalıbına sığamayan, neşeli ve sosyal bir kişiliğim var. Ne kadar bu halim biraz durulmuş olsa da temelde karakterim böyle. Sosyal yanım insanları çok sevdiğimden dolayı değil de daha çok yalnız kalmayı sevmediğimden dolayı kaynaklanıyor, çünkü ne zaman yalnız kalsam kafamın içinde ışıklar kapanıyor, gölgelere gizlenmiş olan sanrılar ortaya çıkıyor. Yaşadıklarımı inceliyor, sündürüyor, sebepsiz yere önemsiz şeylerle uğraşmama neden oluyorlar. Sonuçta sanrılar ortalığı bol bol dağıtıyor bana da toplamak düşüyor. Tüm bunlara rağmen yalnızlık benim için altın kadar kıymetli çünkü o sanrıları kovabilidğimde oldukça dingin ve sakin olabiliyorum, her şey benim için daha net oluyor yalnızken. Kargalarsa benim yalnızlığımda ortaya çıkan sanrıları kovmama yardım ediyorlar. Sesleri, görünüşlerindeki asalet beni onlara daha çok hayran bırakıyor. 


Erken kalkmakta zorlansam da erken kalkmayı yahut sabahlamayı seven bir insanım. Günün doğuş saatlerinde, gökyüzü mavinin çeşitli tonlarındayken, hava çiğ ve soğuk kokarken kargaların sesini dinlemek benim için huzurun ta kendisidir. Bu anı yaşarken kendimi beyaz bir elbisenin içinde bulutların üstünde oturuyor gibi hissederim. Günün karmaşasından uzak, dinginlik dolu dakikalar.
Temelde kargaları sevme sebebim bu, fakat bunlarla beraber inanılmaz zekalarına da hayranım. Ayrıca küçükken parlak eşyalara ilgimden dolayı bana hep karga derlermiş. Yani kargalar hep benimleymiş ama bunu farketmem için biraz daha büyümem gerekiyormuş.
Kargalar güzel varlıklar, onların yeri bambaşka bende.
İşte tüm bu sebeplerden dolayı takma adım Karga ve Kız, bloğumun linki ise Sabah Serinliği. Yalnızlığımdaki en güzel faktörleri karga ve sabah serinliğini bloğumun temel kelimeleri yaptım çünkü burası benim mutlu bir şekilde yalnız olduğum yegane yerlerden birisi.

Küçüklüğümde ayıla bayıla dinlediğim şarkılardan birisi. Orjinal halini bulamadığıma üzüldüm ama bu hali de idare eder.

Sevgiler
Kız

14 yorum:

  1. Takma isminin hikayesini bende merak ediyordum, çok güzel bir anlamı varmış senin için. :)
    Şarkıyı da çok beğendim ayrıca^^

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel anlatmışsın kendini. Bu demek oluyor ki ne güzel insansın sen:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin bakışındaki güzellikten kaynaklı bu düşüncen :))

      Sil
  3. Normal de insanlar kargaları çirkin bulup sevmezler, ama sen sevmişsin ve bu da senin içinde nedenli büyük bir sevgin olduğunun göstergesi , birşeyi sevmek büyük bir şey çünkü insanlar gün geçtikçe sevmeyi unutuyor sen ise bizim göremediğimizi görüp sevmişsin, nedenli harika bir bakış açısı bu .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ama o kadar büyük bir olay değil ki yahu :))

      Sil
    2. Öyle deme ben bakış açına hayran kaldım : D

      Sil
    3. Tekrar teşekkür ederim o zaman :D

      Sil
  4. Kargalara kadarki kısımda, kendimi okuyorum sandım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum bunu duyduğuma :))

      Sil
  5. Kargalar insanlara en yakın yaşayan, birliğin ve yalnızlığın ne demek olduğunu bilen nadir bir kuş türüdür. Ademçocuklarının ilk ve en büyük yalnızlığına, ilk dökülen kana ve ilk toprağa terk edilmeye şahit olan kuştur: Günahların en büyüğünün tanıklığının yükünü yüzyıllardır nesilden nesile aktarmışlar ve belki de bu yüzden sesleri feryadı ve figanla dolmuştur.
    Kargaları böylesi hoş bilmeniz ve yaren edinmeniz ne hoş: İsminiz hakkındaki sorumun cevabını yanıtsız bırakmayıp selamı eksik etmediğiniz için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek, asıl ben sorunuz için teşekkür ederim. Uzun süredir aklımdaydı bu konu hakkında yazmak, sizin sorunuz biran önce yazmama vesile oldu :)

      Sil
  6. ya bizim kargalar farklı ya da evrenler
    açıkçası yakın zamana kadar kendilerine kişisel bir düşmanlığım yoktu. hatta geçen sene dersane çıkışlarında arkadaki parktaki çamlara kargalara toplanırdı, işi gücü bırakır -sanki işim gücüm varmış gibi- onları izlerdim ve cidden bu çok hoşuma giderdi. geçen gün fatihte bir arkadaşımda kaldım beş gün kadar. bu karga arkadaşlar sağ olsunlar tam benim yattığım vakitlerde çenelerini bir açıp benim çıldırtasıya kapatmadılar. tahmin edebileceğin üzere aramız şuan biraz limoni
    ama cidden kargaların çok zeki olduğu bir gerçek, alet yapıp kullanan hayvanlar bunlar, bir ara tebrik etmek lazım. tabi sessizken daha güzel göründükleri de söylenmeli
    evet gelip buraya destan yazdığım için sori, gereksizlikte üstüme yoktur ama sabah serinliği de hakikaten başkadır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii olur arada öyle şeyler :D insan beğendiğini beğenmez oluverebiliyor :D
      Gel yaz yaa, yorum kısmı başka ne için sanki ;))

      Sil