9 Haziran 2016 Perşembe

Şipşak, Hızlı Yazılar: Kafamda Deli Sorular

Sınav yarın sabah 11'de.
Şimdi başlayıp sabah 8'e kadar ders çalışsam...
Tamam yaa, kurtarırız.
------
Çılgınca kahkaha attım şu düşünceme ama aynı kafayla aynı sınava 1 saatlik uykuyla girerek 91 aldıysam bu sefer 2 saatlik uykuyla 100 alır mıyım sence Sevgili Okur? :D
------
Shiseido'nun beyin yakan reklamıyla gecenizi şenlendirip gideyim ben :D
"Odada bir erkek olduğunu farketmiş miydin?"
Reklamdaki şarkıyı benim gibi çok beğenen olursa diye şarkıyı da bırakıyorum ve ders çalışmaya gidiyorum ;)
Sevgiler
Kız

2 yorum:

  1. Başarılar inşallah 100 alırsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ama muhtemelen almayacağım, sınavım o kadar da iyi değildi maalesef :D Fazla güven zararlı çıkmama sebep oldu bh sefer :D

      Sil