28 Haziran 2016 Salı

Şipşak, Hızlı Yazılar: Ölmedim

1,5 saat dedemle konuşarak yürüyüş yaptım. Aslında çok sinirli ve kırgındım yürüyüşün başında ama sonunda neşeli ve kafası karışık olarak bitirdim yürüyüşümü.
Önümdeki seçeneklere adamakıllı odaklanıp ona göre çalışmalıyım.

Selam Sevgili Okur,
Neredeyse 2,5 haftadır yoktum buralarda, nasılsın o zamandan beri?
Beni sorarsan, gel gitli ve orta şekerli diyebilirim. Evet, ikisi bir arada.
Aslında hedefimde olan 2 kitabı bitirip yazacaktım buralara fakat baktım sürekli yeni bir iş çıkıyor şu aralar, en iyisi gidip yazmaya döneyim dedim. Gogol'ün bir kitabı ve Ters Düz'ü okuyorum. İnşaallah fırsat bulunca finito olacaklar :D

Üniversite.
Hayat.
Benim hayatım.
Geleceğim.
Kafam çok karışık, afedersin kanalizasyon gibi epeyce. Nasıl olacak bilmiyorum ama hepsinden temizce bahsedeceğim fakat bu yazıda değil, çünkü bu yazıyı yazmaktaki tek amacım temelli gitmemiş olduğumu söylemek.

Ölmedim, yaşıyorum.
Kısa zamanda tekrar dönüp daha açık bir yazı yazacağım.
O zamana kadar kendine iyi bak.
Ben de o arada seni Dok2 ve Zion. T'den "Halen Kendi Yolumdayım" şarkısıyla bırakayım.

Sevgiler
Kız

13 yorum:

  1. Benim kafam karışık. Kafası karışık bir tayfada etrafımda.. sonumuz hayır olsa iyi olur..
    Hüznünü ya da karışıklığı tüm güne yayma rahatla..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım hayırlı olur :)
      Tüm dileğim bu. Sen de aynı şekilde rahatlamaya çalış olur mu :)

      Sil
  2. ölmediğini görmek sevindirici sevgili karga dostu. seni blog sözlükte 19 gündür göremediğimi de yeni fark etmenin utancı var üzerimde. selamsız bırakmayınız dostlarınızı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol bol selam verdim 2 günde Karga Bey :)
      Ölmemek güzel şey :D

      Sil
  3. Ee o zaman daha açık yazıyı bekleyelim..

    YanıtlaSil
  4. hımmm neler oluyoooor bakalıım :)

    YanıtlaSil
  5. yoğunluk yerini rahat bir zamana bırakır umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün benliğimle ben de bunu diliyorum.

      Sil
  6. Ufak bir merak var doğrusu ama yine doğrusu bunaltmaktan da korkuyorum . :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkma, sor ne soracaksan. Bu arada hoşgeldiiin :))

      Sil
    2. aydınlanma tamamlandı :) hoş bulduuuuum :))

      Sil