11 Haziran 2016 Cumartesi

Şipşak, Hızlı Yazılar: Vaziyetler ve Film(Solanin 2010)

Selam Sevgili Okur,
Finallerim bugün bitti ama yatay geçiş için girdiğim ingilizce sınavı yüzünden giremediğim ingilizce finalimin bütü var 1,5 hafta sonra, tabii o pek önemli değil.
Sınavlar bitti madem bir film izleyeyim dedim: Solanin 2010. Paul tavsiye etmişti geçen. Sabah yeterince ağladığım için film sırasında ağlayamayacağımı düşünüyordum ama ağladım. Güzel filmdi. Kendimden çokça şey buldum. Tavsiye ederim. Yalnız, enerjik ve neşeli bir film beklemeyin.
Yeppudaa'dan indirip izledim ben.


"- Baksana, solanin nedir?
- Solanin, çimlenme sonucu patateste oluşan toksindir.
- Öyle mi?"

Konu: Her şey, Meiko'nun Tokyo'da ki sıradan hayatını değiştirmek istemesi ve bunun üzerine istifa etmesiyle başlar. Üniversiteden mezun olduktan sonra yetişkinler dünyasına adapte olamamış Meiko ve arkadaşlarının mücadelesi ve hayatlarından bir kısım.

Alıntılar:

"Küçük şeyleri biriktirirsen, gün gelir onların altında kalırsın."

"Belki de akıntıya karşı yüzmeye çalışmalıyım."

"- İnsan şikayetlerini sıralayacak olsa, sonu gelmez. Haksız mıyım?
- Asla sonu gelmez!"

"Tehlikeli olsa bile, dünyanın sonu gelene kadar sürse bile kendi yolumda yürüyeceğim."

"Bugün böyle düşündüm."

Filmde sevdiğim kısımları hemen kesip Youtube'a yükledim. İlginizi çekerse:




Bu arada lanet olasıca ingilizce yeterlilik sınavını geçemedim...
Kendimi toparlayıp yeni planlar yapacağım.

Sevgiler
Kız

6 yorum:

  1. Ben de bu filmi nasıl kaçırmışım derken baktım ki japon filmi imiş.
    Sınavın adına ise şunu diyorum hayırlısı olsun hakkında...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada Japonları da dene yahu, kim bilir bir gün bir de Japon film-dizi gurusu da olursun :))
      Amin, hepimiz hakkında hayırlısı olsun.

      Sil
  2. Japon dizilerini zorluyorum ama olmuyor, filmlerine bağımlıyım, gelin çözün şu dilemmayı
    evet filme gelirsek beğenmene çok sevindim, böyle insanda tuhaf hisler bırakıyor
    yeterlilik sınavına gelirsek, ne ilk ne de son olmadığı için rahatça hazırlanmak en iyisi değil mi? *dedi stres yapıp çalışamayan adam*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusura bakma çözemeyeceğim ben çünkü yakın zamanda başladığım japon dizisini izlemeye bir türlü elim gitmiyor :/ Bitiresim gelmiyor, belki tek sıkıntı konusudur :/
      Aynen öyle, tuhaf hisler.
      Yatay geçiş için olunca ve hayalimdeki üniversitenin sınavı olunca biraz zor geldi sınavı geçemediğimi öğrenmek. Başka üniversitelerde deneyeceğim şansımı artık.

      Sil
    2. hııı şimdi anladım, hayalimizdeki üniversiteye gitmek her zaman o kadar da güzel olmayabiliyor diyeyim o zaman

      Sil
    3. Öyle olduğunu umayım bende madem :/

      Sil