17 Temmuz 2016 Pazar

"Bilmezsin N'olduğunu, Vazgeç Ötelerden Yorma Kendini..."


Hayat çok garip.
Yapılan planlar beklenmedik bir olayla bir anda darmadağın olabiliyor ya da düzelebiliyor. Ya da o olayın seni etkileyeceğini sanıyorsun ama sana dokunmadan geçip gidiyor. Bazense kendinden çok emin olarak giriştiğin bir işi yaparken bir anda karşına öyle bir şey çıkıyor ki "acaba yanlış yolda mıyım?" diyorsun.
İki hafta sonra gireceğim İngilizce yeterlilik sınavına laf olsun diye girecektim(çalışıyor ama çok umursamıyordum), "nasıl olsa başvurduğum üniversitelerden birisi İngilizce şartı aramıyor" diyerek kendimi rahatlatıyordum, hem "yorulmuştum" artık. Ama elimde daha iyisini yapabilme şansım varken o şans için çabalamamak ne kadar mantıklı hem de bahanem "yorgunluk" iken. Hem ortalamam yüksek olsa bile beni öteki üniversiteye kabul edecekleri de kesin değil.
Aklım allak bullak. Bazen oturup "babamın dediklerini dinleyip hayalimden mi vazgeçseydim?" diyorum ama sonra "yaşanmamış hayaller" le bir hayat yaşayamam diyorum.
Bölümümde bir şeyler yapabilmek istiyorum. Bu çok büyük bir şey olmak zorunda değil, benim küçük dünyama heyecan katacak bir şeyler olsa yeter. Bunun içinse daha iyi bir üniversitede olmalıyım. Hem bu sırada da ortalama bir maaş da kazanmak istiyorum. Ya yağımda kavrulsam yeter diyorum işte sen anla.
İstemediğim şey ne mi peki? Babamın bir gün gelip "Ben demiştim" demesini duymak istemiyorum mesela, yarım yamalak yaşanmış bir hayat da istemiyorum, kendimi meslek hayatında çaresiz hissedip sığınacağım kapının "evlilik" olmasını hele hiç istemiyorum.
Kafam b*k çukuru gibi bugün.
Merhaba Sevgili Okur.

Hayat beklenmedik, bunu öğrendim artık(nihayet). Alışmam vakit alıyor sanırım biraz ama çaba gösterdiğimi görüyorsun değil mi?

Not: Darbe girişimi=Beklenmedik Olay
Bunun hakkında fazla konuşmak istemiyorum. Tek dileğim niyeti kötü olanların kendi oyunlarına düşmesi.



Sevgiler
Kız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder