24 Temmuz 2016 Pazar

Geçicek Değil Mi?


Selam Sevgili Okur,
Artık bitsin istiyorum. Bir şeyler sonlansın ve şu koca bilinmezliğin hacmi bir nebze küçülsün istiyorum. Kaç gündür yüksek motivasyonla gayet güzel çalışıyordum, neşem de yerindeydi. Sınava son iki gün kala bu çöküntü neden?
Midem bulanıyor ve sadece boş boş durup gökyüzüne bakmak istiyorum. NEDEN?
Yapılacak son birkaç rötuş kaldı ama benim dersin başına bile oturasım yok. Açıkçası bloğun başına geçip yazı yazasım da yoktu.
O zaman..
Çalışma isteği gelecek mi dersin?


EDIT:
Sevgiler 
Kız

4 yorum:

  1. sen de insansın sonuçta, yorulursun, bunalırsın, bu kadar yüklenme kendine, çalışmıyorum diye stres yaparsan bu sana çalışma aşkı getirmediği gibi gerilmene de neden olur. çalışma tarzını ya da çalıştığın mekanı değiştirmeyi denedin mi? her şeyi yaptım diyorsan bak işte yapmışsın zaten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söylediklerinin tamamında haklısın da insanın bazen mazoşistliği tutuyor işte...

      Sil
  2. o sevimsiz hissiyatlar, anzısın çıkıp gelene habersiz kişiler gibidir. nasıl diyorlardı ona? tanrı misafiri mi? ama tanrı misafiri olsa, gitmesini ister miydi insan? sanmıyorum. bence buna yeni bir şey bulalım. diğer bir konu olarak; normaldir totoro'm, dilerim gönlünde ki huzursuzluk tez vakitte gelip geçer ve yeniden 'işte bu' diyebileceğin an çıkıverir karşına.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de dileğim bu. Teşekkür ederim Riv :)
      Bu arada seni görmek güzel :)))

      Sil