18 Temmuz 2016 Pazartesi

Keşif: Mary's Theme

RPG'nin Ib diye bir oyunu varmış, bu oyundaki Mary isimli bir karakter için yapılmış şarkıyı dinledim geçen. Çok farklı bir şarkıydı. Oyunu oynamış olsaydım belki daha farklı hisler yaratabilirdi ama buna rağmen derin bir duygusu var ve bunu hissettiriyor şarkı. (Oyun, hikaye oyunlarından ve görüntü kalitesi pek de göze hitap eden bir halde değil benim için. Bu sebeple oynamaya da yeltenmedim.)


Ben üstteki versiyonu daha çok beğendim ama eğer şarkının ilk versiyonunu merak edersiniz buyrun.


Sevgiler
Kız

4 yorum:

  1. Ib benim en sevdiğim rpg maker oyunlarından birisidir. hatta bilgisayar ne denli format görürse görsün, daima bir köşede hep Ib yüklü olur. Şu an da öyle. müsait bir vaktinde oyunu oynamanı öneririm totoro'm. kurgusu ve karakterleri çok derin. bir masal gibi Ib. aynı şekilde, oyunun tek bir sonu yok. birden fazla alternatif sonu var. Mary'nin şarkısını görür görmez açtım, parça bitene kadar da sayfayı kapatmak istemiyorum doğrusu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen tavsiye ediyorsun denemeye değerdir oyun :)) Daha önce hiç bu tarz bir oyun oynamamıştım, indirebileceğim güvenli bir site önerebilir misin bana?

      Sil
    2. http://www.vgperson.com/games/ib.htm

      buradan indirebilirsin totoro'm. rpg maker'ın wiki adresinde de download bölümünde, direk olarak buranın bağlantı adresini vermişler zaten.

      http://rpgmaker.wikia.com/wiki/Ib

      dilersen ona da bakabilirsin. genelde hep buradan kurarım. şu vakte kadar da virüs ve vb. yazılımlara da rastlamadım. ^^

      Sil
    3. Çok sağol Riv yaa :)) İndirip deneyeceğim :))

      Sil