10 Temmuz 2016 Pazar

Şipşak, Hızlı Yazılar: Başlıksız :D


Selamlar Okurcum,
Bloğumda bir farklılık görüyor musun?
Hm?
Hm?
Farkettin mi? :D
Tamam  uzatmıyorum, şablonumu değiştirdiiiim(Tabii sen hiç farketmemişsindir :D )
Geçici olarak bu haliyle kalsın, eğer bir gün üşenmezsem kendime header ve arka plan yapacağım. Aslında böyle de fena görünmüyor hee, sakin sakin.

Once Upon A Time çok güzel bir dizi gerçekten. Şuan 2. sezondayım ama o kadar heyecanlı ki. Tavsiye ederim :)

İki kelimeyi bir araya getirmek ne kadar zor şuan benim için anlatamam.Saçmalamak da istemiyorum. En iyisi kısa keseyim ben.

Ah, tabii ki şarkısız bırakıp gitmeyeceğim bu yazıyı. Gün geçtikçe manyaklığa yürüyen youtuberlık hakkında oldukça komik ve manalı bulduğum bir şarkı var, onu bırakıyorum. Türkçe alt yazısı mevcut :)

(Koolaid = Tang tarzı toz halde satılan bir içecekmiş.)

Kendine iyi bak ^^

Sevgiler
Kız

10 yorum:

  1. Şablon güzel olmuş, haydin hayırlı olsun :))

    YanıtlaSil
  2. Once upon a time bence de çok güzel bir dizi. 3. sezonu bitirmek üzereyim. Asıl son sezonunda dahada güzelleşiyormuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana diziyi tavsiye eden arkadaşım da öyle söylemişti. Nasıl bir hayal güçleri var ki 5 sezonda bile tempoyu düşürmüyorlar anlayamîyorum ve çok da meraktayım :))

      Sil
  3. Ben farketttiimm :Ş) güle güle yaz diyelim o zaman :)

    YanıtlaSil
  4. Bende tam başlayacak dizi arayışlarındaydım. Bi göz atsam fena olmaz gibi :) Şablonun hoş bu arada, güzel yazılarda kullan :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Masal kahramanlarına az biraz ilgin varsa bağımlısı bile olabilirsin :))
      Teşekkür ederim :))

      Sil