9 Temmuz 2016 Cumartesi

Şipşak, Hızlı Yazılar: Ondan Bundan Şundan

Selam Sevgili Okur,
Ne var ne yok?
Ben fena değilim. Hayat devam ediyor, bir şeyler için çabalamaya da devam ediyorum. İngilizce çalışırken yabancı videoları ingilizce alt yazı ile izleyerek hem dinleme hem kelime çalışması yapıyorum. Bunun için TED Talks'ı tercih ediyorum genelde çünkü hemen her konuda videolar bulabiliyorum. Popüler tarzda konulardan da bilimsel konulardan da videolar var, dilerseniz Türkçe alt yazı seçeneği de oluyor pek çoğunun.
Yine TED Talks'dan bir video izleyeceğim de aklıma bu video geldi ve izlemeye koyuldum. Yalan söylemek ve birinin yalan söyleyip söylemediğini anlamak adına oldukça ilginç ve eğlenceli bir video olmuş. Sen de izle diye buraya ekliyorum.
(Videonun Türkçe alt yazı seçeneği de var ^^)
Böyle bir şeyi kendi pis emellerime alet etmekten keyif duyardım eminim ki, hele de benim keşişin(Mavi Gözlü Lecter) üstünde :D ( bkz: keşiş (linkteki yazıda keşiş fotoğrafının altında))

Bunun dışında alışverişe gittim dün, kendime mouse aldım( tık tık ): mouse'dan memnunum şimdilik. Kuzenimle amaçsız amaçsız gezdik. Filme gittik: Frekans'a. Beğenmedik. Konusu hoştu, korku-gerilimden nefret etsem de beğendim filmin işlenişini fakat herhalde hayatımda gördüğüm en saçma sona sahip film. Sona giderken de bağlayacağız diye olayları öyle bir yere çekmişler ki resmen oralarda Kerimcan Durmaz kesildim "ahy ne maaanaaağğğ" diyip durdum içimden. Havada öyle bir kalmış ki o son yani, umarım Stephen King'in romanında da öyle değildir.(Değildir değil mi?)


Penti gibi mağazaların kapısına "Erkekler Giremez" diye bir şeyler asmalılar bence, hatta mümkünse 20-30 metre uzakta falan dursunlar. Bu ne arkadaş, içeri girdikleri yetmiyormuş gibi bir de milleti inceliyorlar çamaşırcıda. Ama yook, biliyorum ben o kafaların içinde dolaşanları. Bazı zeki insanlar "İrkiklirin nifsi ziyif bikiri" diye bik bik ediyor ya, buna dayanarak bazı erkekler öyle bir salıyor ki o nefsi... La azcık kalıbınızın adamı olun be!

Neysem işte böyle. Diyeceğim pek çok laf var ama bu yazının altına pek yersiz olacak.
Bugün kafayı taktığım bir şarkıyı da buraya bırakıp gideyim. Bağımlılık yaptı resmen şarkı, tekrar oynat tuşunu bozacağım yakında :D

Sevgiler
Kız

6 yorum:

  1. Ted linkini izledim şimdi. Oldukça ilginç bir teknoloji gelişimi. Gerçi bazı durumlarda yalan söylemek daha iyi. Mesela bende annemle her gün skype aracılığıyla konuşuyorum. Her sorduğunda, çok iyi olduğumu söylüyorum ki (bunun %60 yalandır ) şimdi böyle bir şey kullansak o hep benim duygu dururumdan haberdar olup üzülecek. İzlerken nedense bu geldi aklıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim lafım işin makara kısmı. Senin söylediğinin dışında bir de insanlar bu alete de tıpkı diğer teknolojik cihazlara gibi bağımlılaşmaya başlayıp duygu okuma ve iletişim yeteneklerini iyice yitirirler. Umarım böyle bir şey ancak polisler ve yargıçlar tarafından kullanılır, hem böylece daha güvenilir yargılamalar yaparlar. Öyle değil mi

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Öyleydi :))
      Bloğu bir açtım bir sürü yorum. Çok sevindirdin beni Deep :D

      Sil
  3. Birde bayan kabinlerinin önünden gitmeyenleri varki sorma, herkesin nefsi vardır ama nefsi var diye ben rahatsız olmak zorunda değilim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olayın nefisle alakası yok ki, sapıklık resmen bu.

      Sil