11 Ağustos 2016 Perşembe

Cheese In The Trap -Dizi-

Selam Sevgili Okur,
Sanırım bloğum dizi-film yorum bloğuna dönüşecek yakında :D Olmazsa aylık yazayım bu tip yazıları diyorum ama yook, bir şeyi beğendim mi hemen yazıp paylaşmam lazım benim. Hem bana arada eserler öyle izlerim dizi-filmleri, öyle aylık yazı yazacak kadar bir düzenim yok ki(yavrus ne esintiyse 1 senedir :D Sadece diziler konusunda daha bu ay gelen bir esinti oldu o ayrı işte :D )
Dizimizin Adı: Cheese In The Trap
Konusu: Hong Sul isimli sıradan bir üniversite öğrencisi olan kızımız, okulundaki örnek öğrenci olarak gösterilen Yoo Jung isimli öğrencinin aslında sanılanın tam tersi olduğuna inanmaktadır. Ve ilerleyen zamanlarda Yoo Jung'un başkaları tarafından bilinmeyen özelliklerini keşfedecektir.
(İlk bölümü izledikten sonra biraz da internette ki konu yazılarından kopya çekerek anca bu kadar yazılabiliyor konu yazısı, bağışla :D )

Nabrut'un defalarca tavsiye etmesine rağmen "Dizi izleyemiyorum ben bu aralar yaa" triplerim olmasaydı daha da önce izlemeye başlayabilirdim diye ahlanıp vahlandım ilk bölümü seyrederken sevgili Okur (Nabrut'un yazısı için tık tık ).
Lisedeyken ya da liseden önce Kore dizisi izlerken lise dizileri özellikle çekerdi beni. Şimdiyse üniversitedeyim ve tabii ki üniversite dizileri ilgimi çekiyor :D Ya aslında şuan ki dizi tavsiyemin W - Two Worlds dizi tavsiyemle uzaktan yakından alakası yok. O dizi fantastik ve ilgi çekici pek çok yönüyle(bkz. 1 2 3) beni kendine bağladı ama bu dizi tam zıttı oldukça yalın ve gerçek hayatla bağlantılı yanıyla beni bağladı(sadece 1. bölümü izledim). Zaten hayatımla bağlantı kurarak izlediğim dizilerde beni bağlayacak unsur kesinlikle olağan olaylar oluyor. Bu unsurlar ve yanına güzel oyunculuk, hoşa giden bir kurgu beraber olunca dizi beni çekiyor ister istemez :D
İşte, izleyin diyorum yani efendim :D
(Dizinin afişleri de bir o kadar sevimli :) )

Ayy, yazacaklarım şimdilik bu kadar. 2. bölüm de inmiş bilgisayarıma nihayet. Gidip dizi izleyeceğim ben :D

Sevgiler
Kız

6 yorum:

  1. bunun webtoonunu minnacık okumuştum, kız beni güldürüyordu ama sonra sıkıldım, gelemiyom aşklara :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizisi eğlenceli yaa. 1. bölümüne bir şans ver bence :)

      Sil
  2. ya ben bunu bayıla bayıla izledim. büssürü kore dizisine bayılıyom yaa. izlersen sölerim. she was pretty/the healer/oh my venüs :)

    YanıtlaSil